Velika priložnost za oglaševanje blagovnih znamk na prireditvi Met Gala
Met Gala s svojo ekstravaganco vsako leto pritegne pozornost svetovne javnosti. Ko so vse oči uprte v rdečo preprogo (letos sicer kremno-zeleno), je lahko dogodek odlična oglaševalska priložnost za blagovne znamke.
Eva Peserl
Kot navaja Vogue Business, Met Gala še zdaleč ni samo dogodek, ampak je skupek marketinga, širjenja sporočil s pomočjo družbenih omrežij, ustvarjanja pompa, izpostavljanja bogastva in zvezdniške kulture ter nedeljene pozornosti, ki je strnjena na eno samo rdečo preprogo.
Kljub temu da znamke s svojimi glamuroznimi oblačili pritegnejo ogromno pozornosti, pa kupci teh ne morejo kupiti. Zato so znamke, kot so Stella McCartney, Luar in The Luxury Closet, pripravile »spremljevalno ponudbo«, ki jo ob tej priložnosti lahko ponudijo nakupovalcem.
Priložnost, da se znamke prebijejo skozi hrup
Prejšnji teden so pri Stelli McCartney predstavili kolekcijo oblačil za posebne priložnosti »Met Gala 2024« za potrošnike, ki »praznujejo Met Monday (prvi ponedeljek v maju, ko se vsako leto odvije Met Gala, op. p.) ali se odpravljajo na poroko«. Podjetje Luar je kupce povabilo, naj si »priskrbijo torbo za zabavo po Metu«. Spletna stran za preprodajo oblačil The Luxury Closet pa je kupce povabila, naj si ogledajo »videze, ki jih je navdihnila Met Gala«. Erin Allweiss, soustanoviteljica agencije za odnose z javnostmi No. 29, je za Vogue Business povedala, da je to pametna poteza v času, ko se je vse težje – in dražje – prebiti skozi hrup. Potrošniki ne morejo kupiti vstopnice za Met Galo, lahko pa kupijo izdelek, za katerega menijo, da je z dogodkom (četudi ohlapno) povezan in si tako naročijo delček glamurja kar k sebi domov.
Ne samo modna, trenutek želi izkoristiti tudi lepotna industrija
Pri podjetju Laura Mercier so v svojem e-novičniku predstavili nabor ličil, ki so primerna za udeležbo na gala dogodkih. Newyorška storitev Glamsquad, ki se ukvarja z oblikovanjem pričesk, ličenjem in urejanjem nohtov, je Met Gala predstavila v svojem majskem vodniku po gala dogodkih, hkrati pa ponuja možnosti rezervacij, ki so prilagojene newyorškim mestnim gala dogodkom v maju. Direktorica marketinga pri podjetju Glamsquad Simona Gaudio pravi: »Povečalo se je število rezervacij za ljudi, ki se udeležujejo zabav po dogodkih. Ljudje v New Yorku so navdušeni nad prireditvijo Met Gala, zato naša marketinška sporočila izkoriščajo energijo tega kulturnega trenutka, da bi spodbudila pomembnost in prepoznavnost blagovne znamke ter nove rezervacije.«
Allweissova meni, da je skrajni čas, da začnejo blagovne znamke na ta način izkoriščati trenutke, ki so kulturno in družbeno pomembni. V nasprotju z drugimi dogodki na rdeči preprogi, kot sta podelitvi oskarjev in grammyjev, je Met Gala osredotočen izključno na modo. »Zdi se, da blagovne znamke šele zdaj dohitevajo idejo, da obstaja ogromno občinstvo, ki spremlja, kaj se nosi, in bodo poskušale ta trenutek pretvoriti v prodajno priložnost,« še dodaja.