
Vsi v marketingu bi si morali ogledati film Air
Če ste pred dvema letoma zamudili predvajanje filma Air v kinu, si ga lahko zdaj ogledate na HBO.
Zgodba o nastanku kultne znamke Air Jordan in začetku sodelovanja med Nikejem in Michaelom Jordanom je poučna, zabavna in zgodovinska. Film je prišel na platna leta 2023, režiral ga je Ben Affleck, ki v filmu tudi igra ustanovitelja Nikeja, Phila Knighta.
Film se osredotoča na nastanek Air Jordan, linije športnih copat podjetja Nike, vztrajnost Sonnyja Vaccara (igra ga Matt Demon) pri novačenju takrat 18-letnega Michaela Jordana. No, predvsem njegove mame, neformalne Jordanove menedžerke.
Videli boste, kako lahko priljubljen posameznik vpliva na uspeh blagovne znamke, kako pomembno je voditeljstvo podjetja, kako lahko dober marketinški razmislek usodno vpliva na prodajo itd.
Med drugim boste slišali tudi anekdoto o nastanku slogana »Just do it« (ne, ne bomo vam je izdali). Videli pa boste tudi cel kup priljubljenih znamk iz leta 1984.
Film predstavlja tudi pogajanja, marketinške strategije in ključno vlogo, ki jo je imela Michaelova mati, Deloris Jordan, pri sklenitvi prelomne pogodbe za svojega sina.
Film Air je prejel večinoma pozitivne ocene, še posebej za vlogo Viole Davis, pripovedovanje zgodb in režijo Bena Afflecka. In znova je prebudil zanimanje za znamko Air Jordan.