yt
Aktualno

YouTube lahko z oglasi doseže 2,5 milijardi ljudi

Kljub temu da je Facebook že vrsto let kralj na področju družbenih omrežij, pa je izgubil tekmo z YouTubom, ko gre za potencialni doseg oglasov.

Po podatkih, ki jih je predstavil portal OnlyAccounts.io, ima YouTube največji potencialni oglaševalski doseg s kar 2,5 milijardama ljudi, kar je 500 milijonov več kot Facebook in približno milijardo več kot Instagram ali TikTok.

Oglasi na YouTubu lahko dosežejo 46 % vseh uporabnikov interneta

YouTube je kot druga največja platforma družbenih omrežij na svetu in drugo najbolj obiskano spletno mesto za Googlom, že od nekdaj ena najboljših izbir za digitalno oglaševanje.  Platforma ponuja različne oblike oglasov, vključno z oglasi TrueView, nepreskočljivimi oglasi in masthead oglasi, kar oglaševalcem omogoča, da izberejo obliko, ki najbolj ustreza ciljem njihove kampanje. Poleg tega so gledalci YouTuba zelo angažirani, saj številni aktivno všečkajo, komentirajo in delijo videoposnetke.

Po podatkih aprilskega globalnega poročila o stanju v svetu Digital 2024 so lahko oglaševalci aprila na YouTubu dosegli 2,5 milijardi uporabnikov ali 46 odstotkov celotne internetne populacije, kar ga uvršča na mesto najaktivnejše platforme družbenih omrežij na svetu. Ker podjetje omejuje uporabo svoje platforme na osebe, stare 13 let in več, je stopnja upravičene uporabe YouTuba verjetno še višja od teh podatkov.

Kljub temu, da se je ta številka v primerjavi z lanskim letom zmanjšala za 23 milijonov, je YouTubu še vedno uspelo izpodriniti Facebook, ki je na drugem mestu. Statistični podatki kažejo, da je bil potencialni doseg oglasov Facebooka prejšnji mesec dve milijardi ali 500 milijonov manjši kot pri YouTubu. Še bolj sta zaostala Instagram in TikTok; oglaševalski doseg prvega je znašal 1,69 milijarde, drugega pa 1,58 milijarde. Pinterest in Reddit sta bila na koncu tega seznama, s potencialnim oglaševalskim dosegom 317 in 233 milijonov ljudi.

Ljudje na mesec v povprečju preživijo 27 ur in 43 minut ob gledanju YouTuba

Poleg tega, da je YouTube na vrhu lestvice najbolj aktivnih platform in prinaša največji potencialni doseg oglasov, uporabniki še naprej porabljajo vse več časa za uporabo njegove aplikacije. Glede na najnovejše poročilo Digital Global Statshot Report, so uporabniki sistema Android v povprečju na mesec opravili 218 sej na YouTubu, pri čemer so za ogled video vsebin na platformi porabili 27 ur in 43 minut. To je 20 minut več kot lani in skoraj štiri ure in pol več kot leta 2022.

Nekatere države so te številke precej presegle. Statistični podatki kažejo, da je Južna Koreja s 45 urami in 43 minutami na vrhu po mesečni uporabi YouTuba, sledita ji Tajska in Rusija. 

Združene države Amerike in Združeno kraljestvo pa sta na primer pod svetovnim povprečjem. Američani so aprila za ogled YouTuba v povprečju porabili 25 ur in 56 minut, Britanci pa šest ur manj. Nizozemska in Švica sta bili na koncu seznama z mesečnim časom uporabe približno 15 ur oziroma devet ur in pol. 

 

Intervju

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

Naši avtorji