YouTube: Slab začetek, zelo dober konec leta 2020
YouTube je v zadnjem četrtletju leta 2020 oglaševalske prihodke povečal za kar 46 % v primerjavi z enakim obdobjem leta 2019, in sicer na skupno 7 milijard dolarjev oziroma 5,9 milijarde evrov.
Kot ugotavlja raziskava analitične družbe Comprar Acciones, je za YouTubom pestro leto 2020, iz katerega pa je izšel kot zmagovalec. Na prvo četrtletje leta naj bi sicer pandemija po njihovih ugotovitvah vplivala negativno. 3,4 milijarde oglaševalskih prihodkov je bilo precej manj od 4 milijard iz zadnjega četrtletja leta 2020. V drugem četrtletju leta 2020 je sledil še večji manko – oglaševalski prihodki so namreč znašali »zgolj« 3,2 milijarde evrov. V tretjem četrtletju pa so dosegli preobrat s 4,23 milijarde evri prihodkov od oglaševanja. Gledano z vidika celotnega koledarskega leta je YouTube z oglaševanjem zaslužil 16,7 milijarde evrov, leto pred tem pa 12,73 milijarde evrov. Za predstavo: to predstavlja 10 odstotkov vse prihodkov matičnega podjetja Google, ki so v letu 2020 znašali 152,62 milijarde evrov.
Celotno raziskavo najdete na povezavi.