Barilla
Aktualno

Z Barillo kar najhitreje do svojih najdražjih

Prejšnji teden smo praznovali svetovni dan testenin, ki ga je blagovna znamka testenin Barilla obeležila na prav poseben način.

Newyorčanom so na postaji podzemne železnice na 34. ulici delili škatle testenin, na katerih je bila natisnjena posebna koda, ki je služila kot vstopnica za podzemno železnico. »V Barilli nadaljujemo s kampanjo 'Znak ljubezni', s katero spodbujamo ljudi k skupnim obrokom z njihovimi najdražjimi. Ker je naša raziskava pokazala, da ogromno Američanov obroke uživa samih, ker pravijo, da nimajo časa za druženje, smo jih hoteli spodbuditi k temu. Podarili smo jim breplačno vozovnico za podzemno železnico v želji, da bi se z vlakom podali k tistim, ki jih imajo radi, in si z njimi privoščili veliko skledo okusnih testenin,« so povedali pri Barilli.

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji