Združitev Zalanda in About You za krepitev evropske e-trgovine
Nemški spletni trgovec Zalando je napovedal združitev z modnim podjetjem About You v vrednosti 1,1 milijarde evrov, kar predstavlja strateško potezo za ustvarjanje vseevropske platforme za e-trgovino.
Kaja Kovič
Velik potencial v sinergiji
Analitik Volker Bosse iz investicijske banke Baader Helvea je združitev označil za»pogumno potezo konsolidacije«, ki ima strateški smisel, a bo na kratek rok obremenila dobičkonosnost Zalanda, saj About You trenutno posluje z izgubo. Kljub temu Zalando izpostavlja ključni potencial About You, ki je predvsem v njihovi platformi za spletno prodajo Scayle, ki jo uporablja 200 trgovin po Evropi in Severni Ameriki, med drugim tudi optika Fielmann in nogometni klub Manchester United. Ta programska rešitev naj bi dodatno okrepila segment Zalandove B2B-prodaje.
Povečana konkurenčnost na evropskem trgu
Združitev prihaja v času, ko evropski spletni trgovci čutijo pritisk hitro rastočih nizkocenovnih trgovcev Shein in Temu. Kombinacija dveh blagovnih znamk, Zalanda in About You, naj bi bistveno povečala prisotnost skupine na evropskih trgih.
Dolgoročna vizija
Iz Zalanda so ob najavi združitve sporočili, da ta kaže na njihovo zavezanost k rasti in konsolidaciji evropskega e-prodajnega trga. Kljub kratkoročnim finančnim izzivom združitev obeta okrepitev tržnega položaja in povečano konkurenčnost, zlasti v luči rastoče konkurence nizkocenovnih trgovcev.