mm
Aktualno

Združitev Zalanda in About You za krepitev evropske e-trgovine

Nemški spletni trgovec Zalando je napovedal združitev z modnim podjetjem About You v vrednosti 1,1 milijarde evrov, kar predstavlja strateško potezo za ustvarjanje vseevropske platforme za e-trgovino.

Velik potencial v sinergiji

Analitik Volker Bosse iz investicijske banke Baader Helvea je združitev označil za»pogumno potezo konsolidacije«, ki ima strateški smisel, a bo na kratek rok obremenila dobičkonosnost Zalanda, saj About You trenutno posluje z izgubo. Kljub temu Zalando izpostavlja ključni potencial About You, ki je predvsem v njihovi platformi za spletno prodajo Scayle, ki jo uporablja 200 trgovin po Evropi in Severni Ameriki, med drugim tudi optika Fielmann in nogometni klub Manchester United. Ta programska rešitev naj bi dodatno okrepila segment Zalandove B2B-prodaje.

Povečana konkurenčnost na evropskem trgu

Združitev prihaja v času, ko evropski spletni trgovci čutijo pritisk hitro rastočih nizkocenovnih trgovcev Shein in Temu. Kombinacija dveh blagovnih znamk, Zalanda in About You, naj bi bistveno povečala prisotnost skupine na evropskih trgih.

Dolgoročna vizija

Iz Zalanda so ob najavi združitve sporočili, da ta kaže na njihovo zavezanost k rasti in konsolidaciji evropskega e-prodajnega trga. Kljub kratkoročnim finančnim izzivom združitev obeta okrepitev tržnega položaja in povečano konkurenčnost, zlasti v luči rastoče konkurence nizkocenovnih trgovcev.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji