»Želimo postati relevanten medij v slovenskem medijskem prostoru«
Nekaj znanih slovenskih novinark je združilo moči v novem informativno komentatorskem portalu Info 360. Z direktorico družbe Vesno Zadravec smo se pogovarjali o lastništvu podjetja, kadrovskih izzivih in vsebinah, ki jih pripravljajo.
Kaja Kovič
Kako je prišlo do odločitve za nov medij?
Idejo za zagon novega medija mi je pred časom predstavil dr. Aleš Štrancar. Štrancar je eden redkih uspešnih slovenskih podjetnikov, ki razume pomen medijev v družbi in njihov vpliv na demokratizacijo države. Poznava se še iz časov, ko sem delala na RTV Slovenija, njegov odnos do mene pa je bil in je še vedno zelo spoštljiv in profesionalen.
Prav to me je prepričalo, da sem lani poleti sprejela izziv in začela postavljati spletni portal Info360.si. Glavna ideja je bila, da vzpostavimo raziskovalni portal, kjer objavljamo preverjene in poglobljene zgodbe z vseh zornih kotov.
Kakšen odnos pa ima danes idejni vodja in lastnik do samega portala Info360.si?
Aleš Štrancar je lastnik časopisa Domovina, zdaj tudi lastnik portala Info360.si, medijski svet torej dobro pozna, prav tako medijsko zakonodajo in kodeks, po katerem delujemo novinarji. O našem novinarskem delu tako nisva izgubljala veliko besed. Resnično edina napotka oziroma usmeritvi, ki sem ju prejela od lastnika, sta bila: cenzure NI in nižji davki pomenijo manj korupcije.
Po kateri poti ste se združile ravno ve, štiri novinarke – poleg vas so to še Suzana Kos, Brigite Ferlič Žgajnar in Pia Pangos? Ste prijateljice? Ali pa vas je morda povezal Aleš Štrancar?
Nobene od novinark nisem osebno poznala, pravzaprav sem na terenu srečala zgolj Suzano Kos, medtem ko drugih niti vizualno nisem poznala. Prijateljice torej nismo bile, upam pa, da bomo to postale. Iskanje primernih kadrov je bil zame velik izziv, večkrat povem, da toliko zavrnitev v življenju še nisem prejela. A danes, ko gledam nazaj, ugotavljam, da sem imela izjemno srečo. Privabila sem novinarke, ki imajo integriteto, so izjemno delavne in novinarstvo jemljejo kot način življenja. Rada verjamem, da privlačiš to, kar odsevaš, in boljšega izbora si ne bi mogla želeti.
Kaj lahko pričakujemo bralci? Ali je medij preiskovalne narave ali pa bodo objave temeljile na kratkih, hitrih novičkah?
Naš portal je v prvi vrsti namenjen raziskovalnim zgodbam, ki jih poskušamo oplemenititi tudi z videovsebinami. Smo v fazi postavitve studia, kjer bomo ustvarjali podkaste in druge oddaje, več o tem boste lahko zasledili čez nekaj tednov. Sicer pa imamo za tiste, željne bolj hitrega pregleda novic, tekočo pasico, kjer si lahko preberejo zanimivosti na kratko. Naš srednjeročni načrt je jasen, želimo postati relevanten medij v slovenskem medijskem prostoru. To pa lahko naredimo le z dobrimi vsebinami in profesionalnim delom. Verjamem, da nam bo to uspelo.
Kdo vam pomaga pri grafični podobi, družbenih omrežjih? Začeli ste tudi že z oglaševalsko kampanjo na zunanjih oglasnih površinah, kot smo lahko opazili.
Za grafično podobo in pojavnost na družbenih omrežjih imamo sklenjene pogodbe z zunanjimi izvajalci. Res je, kampanja z oglasnimi panoji pa je pravkar zunaj, po vsej Sloveniji so na več kot 200-tih mestih postavljeni plakati.
Spomnimo, Info360.si izdaja družba z imenom Media X. Direktorica družbe je Vesna Zadravec, ki je prej vrsto let delala v vodstvu RTV Slovenija. Lastnica podjetja Media X je družba Mediainvest, ki je lastnica še dveh medijskih podjetij, to sta Časnik spletni magazin in Domovina. To podjetje obvladuje Aleš Štrancar, podjetnik, znanstvenik, menedžer leta 2005 in nekdanji ustanovitelj Bia Separations. Manjši delež v podjetju ima tudi urednik in novinar Tino Mamić. Poleg Vesne Zadravec so v podjetju Media X zaposlene še novinarke Suzana Kos (prej Delo), Brigite Ferlič Žgajnar (prej Delo) in Pia Pangos (tudi Delo). Info 360 nadaljujejo trend manjših info portalov, kot so Necenzurirano, Preiskovalno in seveda Požareport.