Članki avtorja: Ana Ivančič

fras

Umetniško delo, ki ga je mogoče voziti

Kragelj arhitekti

Iz revije SaMMozavestno: Delovni prostori so identiteta podjetja

z
MMARKETING

PolonaPolona, ta šegava kofetarica 

z

Red Dot kot presek stanja oblikovanja 

TAK kolektiv

»V projekt gremo radi rahlo naivno in zelo entuziastično«

Desnahemisfera

»Zadovoljen uporabnik sam od sebe ustvarja najboljši marketing«

Kelvišar

Šopek vrednot in dizajn kot prepoznavni predznak

elan

»Vedno dobri časi« za Elan niso le slogan, ampak način delovanja

Intervju

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

bonšek
29. 03. 2025

Žal tudi na področju odnosov z javnostmi (tako kot tudi v marketingu) velja, da je »…

Zaradi umetne inteligence bomo imeli več časa za strategije, pisna komunikacija bo morda hitrejša, a prav slog, ton in vsebinska raznolikost bodo še…

zz
28. 03. 2025

Od lanskega svetovnega pokala v smučarskih skokih v Planici sta Mastercard in agencija…

Naši avtorji