Članki avtorja: Eva Peserl

victorias secret

Nedrčki, bleščice in angelska krila pomenijo le eno – Victoria’s…

zzz
MMARKETING

Med finalisti nagrade SoMo Borac 10 slovenskih projektov

greenwashing

Poznate pravne vidike primerjalnega in zelenega oglaševanja?

ld
MMARKETING

Liquid Death ali kako navadno H20 spremeniti v milijardni eliksir

Ana

Iz revije SaMMozavestno: »Klobuki so zabavni. In to veselje…

zzz

YouTube razvija nove postopke za odkrivanje globokih ponaredkov…

zzz

Močan padec vrednosti blagovne znamke X

telekom

»Vključevanje UI v telekomunikacije ni le tehnološki trend,…

zzz

Apple predstavil novo generacijo naprav

zzz

Igriv prehod za pešce pred centrom Rog

telemach

Telemach predstavil novo generacijo pametnih naprav lastne…

bmw

Avto ni igrača! Ali pač?

zzz

TikTok na pomoč oglaševalcem pri načrtovanju prazničnih kampanj

spar
MMARKETING

Vedno več blagovnih znamk posega po oglaševanju na TikToku

strawberry

OpenAI naj bi jeseni predstavil svoj novi UI-model Strawberry

zzz

Težko pričakovano oglaševanje na TikToku je končno tu

Intervju

z
15. 10. 2024

Kultna slovenska znamka nadaljuje razvoj pod italijanskim okriljem, zato smo o tem…

kerj
10. 10. 2024

Na mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki se odvija v Portorožu, prihaja tudi…

Kreativnost in inovacije še nikoli niso bile bolj pomembne za pomoč podjetjem in blagovnim znamkam pri rasti in ohranjanju relevantnosti.

Monique Zytnik
05. 10. 2024

Umetna inteligenca je lahko izjemno koristno orodje tudi, ko gre za interno komuniciranje…

Trenutno je v ospredju generativna umetna inteligenca. Nedavna Gertnerjeva študija je razkrila, da se 94 odstotkov vodij komuniciranja z vsega sveta…

Naši avtorji