Članki avtorja: Gašper Meden

bergant

Umetna inteligenca je uporabna, če jo znamo uporabljati

sam butler diggit

Kot da bi leta 1950 prepričevali o učinkovitosti televizijskega…

princess
MMARKETING

Zakaj je znamka Alpine Princess postala Alpine Nation

andraž tori

»Umetna inteligenca bo spremenila razmerja v ustvarjanju vsebin«

svetovni dan zamlje
MMARKETING

10 oglasov ob dnevu Zemlje

re:do
MMARKETING

re:do sledi uporabnikom

borut pahor
MMARKETING

Borut Pahor s svojim podkastom

merkur M.A.I.A.
DIGITALNO

Kako je Merkur uvedel virtualno pomočnico

umetna inteligenca v medijih
MMEDIJI

Kako umetno inteligenco uporabljajo slovenski mediji?

visionect
MMARKETING

Slovensko tehnološko podjetje Visionect poskusno uvaja…

velikonočni oglasi
MMARKETING

11 velikonočnih oglasov

HoT
MMARKETING

»Uporabniška izkušnja postane tema šele, ko je slaba«

telekom slovenije
MMARKETING

»Uporabnikom poenostavljamo življenja«

a1 slovenija
MMARKETING

Zadovoljen uporabnik podjetju pripelje tri nove uporabnike,…

vladimir vulić

Ni več »standardnega« ali »privzetega« načina dela

bla
MMARKETING

Priporočila znancev imajo (še vedno) pomembno vlogo pri izbiri…

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji