Članki avtorja: Gašper Meden

bla
MMARKETING

Pridobivanje digitalnih kadrov kot stalni boj na požiralniku

bla
MMARKETING

Deset oglasov ob pol stoletja delovanja Greenpeaca

bla

Družbena omrežja niso oglasna deska

bla
DIGITALNO

Spletne prevare v 2021: Od nigerijskih princev do »naložb« v…

zalando 2

Industrija srečanj v letu 2021: Optimistično, a brez metanja…

olimpijski kolaž
MMARKETING

Kako uspešno so slovenski sponzorji izkoristili olimpijske igre?

bla
DIGITALNO

Spletne skupnosti nekoč in danes ali kam so odšli spletni forumi

storklje

Štorklja gre na jug

bla
MMARKETING

Kako so nastala imena slovenskih agencij?

bla
DIGITALNO

Kaj se digitalnim nomadom obeta v Sloveniji?

bla
DIGITALNO

OnlyFans na razpotju

bla
KOMMUNICIRANJE

Kako komunicirajo Talibani

bla
DIGITALNO

Uporabniške navade v slovenskih domovih se hitro spreminjajo

bla
MMARKETING

10 oglasov, ki pozdravljajo vrnitev v šolo

sportna sponzorstva1
MMARKETING

Športni sponzorji optimistično in družbeno odgovorno v prihodnost

bla
DIGITALNO

Učinek Messija ali kako je PSG pridobil milijone sledilcev na…

Intervju

čad
18. 09. 2021

Industrija srečanj nikoli več ne bo takšna, kot je bila pred covidom-19, je prepričan…

»Naj poudarim, da smo kreativna industrija, ne pa logistična. Naročniki kupujejo naše kreativne rešitve in ne logističnih, ki jih lahko vsakdo…

balazic
11. 09. 2021

Koronakriza je za vedno spremenila vedenje potrošnikov, je prepričan Toni Balažič,…

»Mislim, da je eden od ključnih dejavnikov uspeha v moji karieri prav to, da sem marketingar. In to takšen marketingar, ki želi razumeti marketing…

bla
08. 09. 2021

Za Lucijo Lepšina, tekstopisko v Agenciji 101 in predavateljico na Akademiji UDO, so…

Vsako omrežje je svoj svet in ključno je, da se to vzame v zakup

Naši avtorji