Članki avtorja: Marjan Novak

marjan novak

Zakaj potrebujemo lestvice?

poslovanje

Koronsko leto odneslo 8 odstotkov prihodkov

marjan novak

Znamčenje v času korone

marjan novak

Saga o Uberju 3.0

marjan novak

Hvala, Ikea!

marjan novak

Kako gre pa vam?

m.l. knjiga

Nova knjiga Martina Lindstroma je odlična

mediji

Httpool dohiteva Media Publikum

kolumna

Virtualni dogodki? Vi to resno?

wearable
DIGITALNO

Nosljive naprave: Kaj prinaša doba aplikacij za »boljši jaz«?

dreamstime
MMARKETING

Agencije za dogodke lani dosegle za petino več prihodkov kot v…

poslovanje medijev
MMEDIJI

Lanski prihodki medijev za 5 % višji kot leta 2018

spotify
DIGITALNO

Pri Spotifyu imajo radi glasbo

žirija

Kako biti žirant na oglaševalskem festivalu?

Intervju

čad
18. 09. 2021

Industrija srečanj nikoli več ne bo takšna, kot je bila pred covidom-19, je prepričan…

»Naj poudarim, da smo kreativna industrija, ne pa logistična. Naročniki kupujejo naše kreativne rešitve in ne logističnih, ki jih lahko vsakdo…

balazic
11. 09. 2021

Koronakriza je za vedno spremenila vedenje potrošnikov, je prepričan Toni Balažič,…

»Mislim, da je eden od ključnih dejavnikov uspeha v moji karieri prav to, da sem marketingar. In to takšen marketingar, ki želi razumeti marketing…

bla
08. 09. 2021

Za Lucijo Lepšina, tekstopisko v Agenciji 101 in predavateljico na Akademiji UDO, so…

Vsako omrežje je svoj svet in ključno je, da se to vzame v zakup

Naši avtorji