Članki avtorja: Martina Merslavič

poslušati
KOMMUNICIRANJE

Organizacijsko komuniciranje na družbenih medijih: Bistveno je…

icco
MMARKETING

Prihodnost je svetla, izzivi ostajajo

ucink
KOMMUNICIRANJE

Merjenje učinkovitosti komuniciranja

trajnost 3
MMARKETING

Trajnost v času korone

trajnost
MMARKETING

Trajnost: buzzword, komunikacijska ali poslovna prioriteta?

komunikatorji
KOMMUNICIRANJE

Iz novega MM: Komunikacijska industrija po koronakrizi

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji