Članki avtorja: Urška Saletinger

urška

Trendi, ki bodo sooblikovali svet marketinga v novi realnosti

zvocno znamcenje
MMARKETING

Zvočno znamčenje, začinjeno z umetno inteligenco

Manipulacije
MMARKETING

Manipulacije platform (tudi) v sožitnem oglaševanju

Manipulacije

Kam vodijo manipulacije oglaševalskotehnoloških platform?

Intervju

ian
27. 01. 2025

O tem, ali pri nas tiktokerji lahko »preživijo« samo z unovčevanjem svojih vsebin na tej…

KA
25. 01. 2025

»Pri delu z naročniki gre vedno za interdisciplinarno delo, nikoli ne govorimo samo o…

»Po dolgoletnih izkušnjah v oblikovanju pred seboj ne potrebuješ več nujno lista papirja, svinčnika ali računalnika, ampak glava podzavestno…

zz
25. 01. 2025

»Oglaševanje ni čista umetnost. Naše delo mora prinašati poslovne rezultate, kar pa ne…

Delo na strani naročnikov mi je pomagalo razumeti njihove potrebe in njihov način razmišljanja. Pogosto opažam, da številni kreativci pozabljajo, da…

Naši avtorji