Članki avtorja: Zoran Savin

savin

KoluMMna: Kaj Google ve in bomo tudi drugi kmalu občutili

Savin

Kako (p)ostati relevanten?

Kdo je Kris?
MMARKETING

Kdo je Kris?

Kolumna Savin

Kako se zoperstaviti kratkoročnosti?

Kratkoročnost
MMARKETING

Kratkoročnost: vzroki, simptomi in posledice

Intervju

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

bonšek
29. 03. 2025

Žal tudi na področju odnosov z javnostmi (tako kot tudi v marketingu) velja, da je »…

Zaradi umetne inteligence bomo imeli več časa za strategije, pisna komunikacija bo morda hitrejša, a prav slog, ton in vsebinska raznolikost bodo še…

zz
28. 03. 2025

Od lanskega svetovnega pokala v smučarskih skokih v Planici sta Mastercard in agencija…

Naši avtorji