Vsi članki

Hisense
MMARKETING

Hisense: Z drznimi koraki na poti do »številke ena«

zz
MMARKETING

Z rastjo spletne prodaje rastejo tudi agencije za učinkovitostni…

znamka regije
MMARKETING

Kako graditi znamko regije zunaj svoje države?

Njami
MMARKETING

Z novim pozicijskim sloganom in komunikacijsko platformo do…

KuhaMMo

Izšla je nova priloga KuhaMMo

kuhanček

Kje je najboljši »kuhanček« v Ljubljani?

Pro Plus
PREMMIKI

Pro Plus reorganizira informativni program

z
MMARKETING

Aldi kršil avtorske pravice konkurenta

dmt

Zaposlujejo Volvo, JTI, DHL in drugi

Uroš Cuder
PREMMIKI

Izvršni odbor MOSS bo vodil Uroš Cuder

Iris

Spoznajte Iris, prvo digitalno pomočnico v znakovnem jeziku

Vse bo v redu

Vse bo v redu. Tudi za praznike.

Linker
PROMMOCIJA

Nativno oglaševanje: Ključna strategija za 2025

z

V Sloveniji sta uporaba UI in zavedanje o njej precej močna

z

Voditelji premalo izkoriščajo podatke, ki jih imajo na voljo

z

Nova podoba Kajakaške zveze Slovenija

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji