Mmarketing

Hisense
MMARKETING

Hisense: Z drznimi koraki na poti do »številke ena«

zz
MMARKETING

Z rastjo spletne prodaje rastejo tudi agencije za učinkovitostni…

znamka regije
MMARKETING

Kako graditi znamko regije zunaj svoje države?

Njami
MMARKETING

Z novim pozicijskim sloganom in komunikacijsko platformo do…

z
MMARKETING

Aldi kršil avtorske pravice konkurenta

34. SOF
MMARKETING

34. SOF: Znane vse žirije

z
MMARKETING

Z novo kolekcijo Slavsocks nazaj v leto 2000

zz
MMARKETING

Večina spletnih strani je zelo slabo zasnovana

angelina
MMARKETING

MM-ova izjava tedna: »Pri promocijskem umeščanju izdelkov ni…

Emily v Parizu
MMARKETING

Ali Emily v Parizu navdihuje novo generacijo marketingarjev?

vplivneži
MMARKETING

Ali vaše sodelovanje z vplivneži spoštuje zakonske predpise?

LELOSI
MMARKETING

Tekaški dogodek, »oblečen« v udobje in neustavljivo energijo

MG
MMARKETING

Stoletje britanske dediščine, ki navdihuje slovenski trg

mm
MMARKETING

Katere blagovne znamke so najbolj odzivne?

z
MMARKETING

Blagovna znamka Jana in Tadej Pogačar nadaljujeta sodelovanje

zz
MMARKETING

Facebook še vedno kralj družbenih omrežij

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji