zzz
Diggit

Apple predstavil novo generacijo naprav

Med včeraj predstavljenimi novimi napravami je tudi iPhone 16. Pri Applu upajo, da bo ta z novimi posodobitvami prepričal kupce, da jih nadgradijo.

Od leta 2020, ko je bil predstavljen iPhone 12, ki je bil prvi Applov pametni telefon s povezljivostjo 5G, je podjetje strankam dalo le malo razlogov za nakup najnovejše generacije. Kamere telefonov so večinoma napredovale do te mere, da večini ljudi zadostujejo za vsakodnevne potrebe brez večjih sprememb strojne opreme, na neki točki pa človeško oko niti ni sposobno zaznati višjih ločljivosti zaslona.

Zato približno 300 milijonov telefonov iPhone, ki so v lasti uporabnikov po vsem svetu, ni bilo nadgrajenih že več kot štiri leta, je prejšnji mesec v svojem raziskovalnem poročilu zapisal analitik Dan Ives iz investicijske družbe Wedbush. Zato je prodaja iPhonov, ki predstavljajo polovico prihodkov podjetja, počasna.

iPhone 16 je prvi model, posebej zasnovan za generativno umetno inteligenco

UI, ki jo prinaša nova naprava, bo uporabnikom omogočala ustvarjanje besedil in slik s pozivi v naravnem jeziku. Pri Applu so napovedali, da bosta iPhone 16 in iPhone 16 Pro za prednaročilo na voljo že ta petek, v trgovinah pa 20. septembra.

Novosti v novem iPhonu so gumb za upravljanje fotoaparata, ki bo uporabnikom z novo funkcijo nadzora kamere omogočil dostop do »vizualne inteligence«, izboljšave Siri, ki bo zdaj lahko črpala informacije iz uporabnikovih besedilnih sporočil, hitrejši procesor in nove barve. Telefon bo na voljo v črni, beli, turkizni, ultramarinski in roza barvi. Na voljo pa bo tudi v dveh velikostih. 

zzz

iPhone 16 Pro s še več funkcijami UI kot iPhone 16

V primerjavi z lanskoletnimi modeli je iPhone 16 Pro večji. Ima boljšo baterijo in je na voljo v štirih barvah (beli titan, temnejši titan, naravni titan in puščavski titan rjave barve). Omogoča tudi snemanje v ločljivosti 4K s 120 sličicami na sekundo, z možnostjo upočasnitve videa po snemanju posnetka. Poleg telefonov so pri Applu predstavili tudi četrto generacijo slušalk AirPods in že deseto generacijo pametnih ur.

zzz

Intervju

z
17. 09. 2024

Z Julijo Somrak, kreativno direktorico v DROM agency, ki je bila na tekmovanju WEBSI…

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Naši avtorji