Google predstavil nova orodja za oglaševanje z UI za iskanje
Google tekmuje z drugimi tehnološkimi velikani, kot so Meta, Adobe in Microsoft, da bi oglaševalcem ponudil nove funkcije, ki jih poganja umetna inteligenca (UI).
Eva Peserl
Na torkovi letni konferenci Google Marketing Live (GML) je tehnološki velikan predstavil nekaj funkcij, ki jih poganja umetna inteligenca in izboljšujejo možnosti iskanja ter oglaševanja. Nova orodja so namenjena temu, da oglaševalcem pomagajo oblikovati bolj privlačne oglase, ki so vidni v celotnem postopku spletnega iskanja.
Pri Googlu so prav tako začeli s preizkušanjem oglasov, ki se prikazujejo nad, znotraj in pod rezultati, ki jih prikaže Search Generative Experience (SGE), Googlov eksperimentalni program, ki z umetno inteligenco povzema odgovore na iskalne poizvedbe v naravnem jeziku – namesto da bi uporabnikom ponudil dolg seznam povezav. Uporabniki bodo tako lahko kmalu videli na primer oglase za odstranjevalce madežev ali pralni prašek, če bodo iskali najboljši način za čiščenje razlitega rdečega vina s puloverja.
»Naša ključna naloga je vključevanje generativne umetne inteligence v oglaševalske storitve«
Druga nova funkcija, ki so jo predstavili na torkovi konferenci, oglaševalcem na primer omogoča ustvarjanje kratkih in preprostih animacij iz ene same mirujoče slike – fotografije, ilustracije ali slike, ki jo ustvari umetna inteligenca. Orodje je del Googlovega studia izdelkov.
Jeff Harrell, višji direktor za nakupovanje, je za The Drum povedal, da imajo pri Googlu podatke, ki potrjujejo domnevo, da so animirani oglasi v Googlu praviloma uspešnejši od mirujočih. Vse vsebine, ustvarjene z umetno inteligenco na Googlovih platformah, bodo označene z vodnim žigom.
Še ena prihajajoča funkcija, ki bo uvedena preko platforme Performance Max, Googlove UI-platforme za upravljanje oglaševalskih kampanj, ki so jo predstavili konec leta 2021, bo oglaševalcem omogočila, da pri ustvarjanju oglasov vključijo pisave in barvne sheme, značilne za posamezno blagovno znamko.