Katere svetovne znamke vplivneži najraje omenjajo na Instagramu?
Vplivnostni marketing je v zadnjih letih postal ena izmed najbolj pomembnih aktivnosti blagovnih znamk po vsem svetu. Španska modna znamka Zara je novo vejo marketinga vzela zelo resno.
Kaja Kovič
Na splošno je iz raziskave Statista.com razvidno, da imajo vplivneži najraje modne in tehnološke znamke in zato jih tudi največ omenja v svojih objavah ali storyjih.
Na prvem mestu lestvice Instagram omemb je sicer sam Instagram, a analitiki trdijo, da ga vplivneži (85.500 vplivnežev) omenjajo predvsem zato, da bi njihove objave dobile večji doseg.
Zara, Shein, H&M in Nike
Zara je v letu 2022 dobila največ omemb s strani vplivnežev na Instagramu. Omenilo jo je kar 64.000 vplivnežev. Druga najbolj priljubljena znamka pri vplivnežih precej zaostaja za Zaro, omenilo 57.200 vplivnežev, to je kitajski modni velikan Shein. Tudi na tretje mesto je precej oddaljeno od drugega, na njem stoji še eno modno podjetje, švedski H&M. Slednjega je lansko leto na Instagramu omenilo 46.100 različnih vplivnežev. Ameriški velikan športnih oblačil Nike za H&M-om zaostaja za malo, saj ga je v letu 2022 omenilo 40.500 vplivnežev.
Modnim sledijo tehnološke znamke
Na petem mestu je švedsko pretočno glasbeno podjetje Spotify (35.700 vplivnežev), na šestem mestu velikan e-trgovine Amazon (35.000), na sedmem mestu pa najdemo YouTube ( 33.800). Netflix se je z omembami 28.400 različnih vplivnežev znašel na 10. mestu lestvice.