ol
Diggit

Katere svetovne znamke vplivneži najraje omenjajo na Instagramu?

Vplivnostni marketing je v zadnjih letih postal ena izmed najbolj pomembnih aktivnosti blagovnih znamk po vsem svetu. Španska modna znamka Zara je novo vejo marketinga vzela zelo resno.

Na splošno je iz raziskave Statista.com razvidno, da imajo vplivneži najraje modne in tehnološke znamke in zato jih tudi največ omenja v svojih objavah ali storyjih.

Na prvem mestu lestvice Instagram omemb je sicer sam Instagram, a analitiki trdijo, da ga vplivneži (85.500 vplivnežev) omenjajo predvsem zato, da bi njihove objave dobile večji doseg.

Zara, Shein, H&M in Nike

Zara je v letu 2022 dobila največ omemb s strani vplivnežev na Instagramu. Omenilo jo je kar 64.000 vplivnežev. Druga najbolj priljubljena znamka pri vplivnežih precej zaostaja za Zaro, omenilo 57.200 vplivnežev, to je kitajski modni velikan Shein. Tudi na tretje mesto je precej oddaljeno od drugega, na njem stoji še eno modno podjetje, švedski H&M. Slednjega je lansko leto na Instagramu omenilo 46.100 različnih vplivnežev. Ameriški velikan športnih oblačil Nike za H&M-om zaostaja za malo, saj ga je v letu 2022 omenilo 40.500 vplivnežev.

Modnim sledijo tehnološke znamke

Na petem mestu je švedsko pretočno glasbeno podjetje Spotify (35.700 vplivnežev), na šestem mestu velikan e-trgovine Amazon (35.000), na sedmem mestu pa najdemo YouTube ( 33.800). Netflix se je z omembami 28.400 različnih vplivnežev znašel na 10. mestu lestvice.

Več o najbolj priljubljenih znamkah med vplivneži na Instagramu si oglejte tu:

i

Intervju

blaz
06. 11. 2024

Priljubljenost TikToka ne pojenja, o čemer smo se pogovarjali z Blažem Vižintinom,…

zz
02. 11. 2024

S Klemnom Selakovičem, enim od najbolj priljubljenih podkasterjev v Sloveniji, smo se…

Kako ustvarjati za nekoga? Mar ne pomeni ustvarjati »za nekoga« ustvarjati z namenom ugajanja? Če ustvarjalec ustvarja za urednika, šefa ali ciljno…

Nataša Pavlović Bujas
26. 10. 2024

Nataša Pavlović Bujas, predsednica Mednarodnega združenja za odnose z javnostmi (IPRA),…

»Največji zalogaj za komunikatorje je izjemno velik padec zaupanja. Ljudje ne zaupajo več nikomur, ne medijem ne vladi, niti organizacijam civilne…

Naši avtorji