netflix
Diggit

Netflix napovedal cenejše naročnine, kjer bodo predvajali oglase.

Netflixov direktor Ted Sarandos je napovedal, da so del vizije pretočne platforme tudi oglasi.

Po poročanju portala Hollywood Reporter je na Kanskih levih Ted Sarandos potrdil govorice, da bo Netflix uvedel oglase in naj bi že začel pogovore s potencialnimi oglaševalci. Kot smo v MM-u že poročali, gre za zanimiv preobrat platforme, ki se je do zdaj otepala oglasov in vse stavila na naročnine. Če je v času pandemije število naročnin močno poskočilo, se je v zadnjih mesecih rast upočasnila oziroma je Netflix v prvem četrtletju leta 2022 izgubil 200 tisoč naročnikov.

»Odpovedali smo se velikemu segmentu potrošnikov. To so ljudje, ki pravijo »Hej, Netflix je predrag zame, za oglaševanje pa mi je vseeno.«. To ne poemni, da bo Netflix, kot ga poznamo, po novem imel oglase. Uvedli bomo oglasne bloke za tiste, ki bodo za nižjo ceno gledali oglase « je povedal. Ni navedel točnega datuma, kdaj naj bi bila nova »naročnina« na voljo, je pa to navedel njihov tekmec Disney+, ki naj bi cenejše naročnine z oglasi začel prodajati v začetku leta 2023.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji