netflix
Diggit

Netflix napovedal cenejše naročnine, kjer bodo predvajali oglase.

Netflixov direktor Ted Sarandos je napovedal, da so del vizije pretočne platforme tudi oglasi.

Po poročanju portala Hollywood Reporter je na Kanskih levih Ted Sarandos potrdil govorice, da bo Netflix uvedel oglase in naj bi že začel pogovore s potencialnimi oglaševalci. Kot smo v MM-u že poročali, gre za zanimiv preobrat platforme, ki se je do zdaj otepala oglasov in vse stavila na naročnine. Če je v času pandemije število naročnin močno poskočilo, se je v zadnjih mesecih rast upočasnila oziroma je Netflix v prvem četrtletju leta 2022 izgubil 200 tisoč naročnikov.

»Odpovedali smo se velikemu segmentu potrošnikov. To so ljudje, ki pravijo »Hej, Netflix je predrag zame, za oglaševanje pa mi je vseeno.«. To ne poemni, da bo Netflix, kot ga poznamo, po novem imel oglase. Uvedli bomo oglasne bloke za tiste, ki bodo za nižjo ceno gledali oglase « je povedal. Ni navedel točnega datuma, kdaj naj bi bila nova »naročnina« na voljo, je pa to navedel njihov tekmec Disney+, ki naj bi cenejše naročnine z oglasi začel prodajati v začetku leta 2023.

498

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

LK
03. 12. 2022

Eden od osrednjih izzivov družbe Elan je učinkovit prehod v sistematično trajnostno…

»Lahko bi se selili po svetu, iskali ugodnejše obrate in okoljevarstveno manj zahtevna okolja, a mi ostajamo tukaj, ker verjamemo v svoj način…

nikolova
29. 11. 2022

Na avgustovski konferenci Conventa Crossover, kjer so letos še več poudarka namenili…

»Stalno komuniciranje, da ste naredili korake na poti k trajnosti, bo prispevalo k spreminjanju ustaljenih norm in ljudje bodo sprejeli, da je…

zapancic
28. 11. 2022

V petek so na 38. Slovenskem knjižnem sejmu razglasili knjgo leta. To je postala knjiga…

David Zupančič v knjigi ne skriva, da je zdravniški poklic naporen. Kljub temu pravi, da ne razmišlja o spremembi kariere. »Konec koncev potrebujem…

Naši avtorji