netflix
Diggit

Netflix napovedal cenejše naročnine, kjer bodo predvajali oglase.

Netflixov direktor Ted Sarandos je napovedal, da so del vizije pretočne platforme tudi oglasi.

Po poročanju portala Hollywood Reporter je na Kanskih levih Ted Sarandos potrdil govorice, da bo Netflix uvedel oglase in naj bi že začel pogovore s potencialnimi oglaševalci. Kot smo v MM-u že poročali, gre za zanimiv preobrat platforme, ki se je do zdaj otepala oglasov in vse stavila na naročnine. Če je v času pandemije število naročnin močno poskočilo, se je v zadnjih mesecih rast upočasnila oziroma je Netflix v prvem četrtletju leta 2022 izgubil 200 tisoč naročnikov.

»Odpovedali smo se velikemu segmentu potrošnikov. To so ljudje, ki pravijo »Hej, Netflix je predrag zame, za oglaševanje pa mi je vseeno.«. To ne poemni, da bo Netflix, kot ga poznamo, po novem imel oglase. Uvedli bomo oglasne bloke za tiste, ki bodo za nižjo ceno gledali oglase « je povedal. Ni navedel točnega datuma, kdaj naj bi bila nova »naročnina« na voljo, je pa to navedel njihov tekmec Disney+, ki naj bi cenejše naročnine z oglasi začel prodajati v začetku leta 2023.

Intervju

hh
11. 04. 2025

Sašo Sever, vodja oddelka za odnose z javnostmi v Zavarovalnici Triglav, je postal…

drama
10. 04. 2025

Jernej Pristov je izkušen komunikator, ki je svojo poklicno zvestobo zaprisegel…

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

Naši avtorji