netflix
Diggit

Netflix napovedal cenejše naročnine, kjer bodo predvajali oglase.

Netflixov direktor Ted Sarandos je napovedal, da so del vizije pretočne platforme tudi oglasi.

Po poročanju portala Hollywood Reporter je na Kanskih levih Ted Sarandos potrdil govorice, da bo Netflix uvedel oglase in naj bi že začel pogovore s potencialnimi oglaševalci. Kot smo v MM-u že poročali, gre za zanimiv preobrat platforme, ki se je do zdaj otepala oglasov in vse stavila na naročnine. Če je v času pandemije število naročnin močno poskočilo, se je v zadnjih mesecih rast upočasnila oziroma je Netflix v prvem četrtletju leta 2022 izgubil 200 tisoč naročnikov.

»Odpovedali smo se velikemu segmentu potrošnikov. To so ljudje, ki pravijo »Hej, Netflix je predrag zame, za oglaševanje pa mi je vseeno.«. To ne poemni, da bo Netflix, kot ga poznamo, po novem imel oglase. Uvedli bomo oglasne bloke za tiste, ki bodo za nižjo ceno gledali oglase « je povedal. Ni navedel točnega datuma, kdaj naj bi bila nova »naročnina« na voljo, je pa to navedel njihov tekmec Disney+, ki naj bi cenejše naročnine z oglasi začel prodajati v začetku leta 2023.

492

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

erikson
05. 07. 2022

Thomas Erikson je tudi v Sloveniji že znan avtor, saj so v slovenščini pri založbi Učila…

Nima smisla, da si zatiskamo oči pred dejstvom, da je na svetu ogromno slabih šefov. Veliko ljudi preprosto ne ve, kako voditi ljudi. In to velja…

manja porle
04. 07. 2022

Manja Porle je ustanoviteljica in direktorica produkcijske hiše Miss Moose Studio, pod…

Manja Porle zagovarja vodenje z zgledom. »Kar vedno pravim ekipi, je: raje delaj manj ur in takrat bolj učinkovito. Sproti jih učinkovitosti tudi…

milenaj
02. 07. 2022

Milena Jakovljević je pred desetimi leti skupaj s sestrama Nino Jakovljević in Sonjo…

Ne motivirajo me denar in nagrade, ampak to, da grem z veseljem v službo in da z ekipo ustvarjamo projekte, na katere smo ponosni. Smo pa vedno bolj…

Naši avtorji