bla
Diggit

Netflix za partnerja pri oglasih izbral Microsoft

Netflix je za svojega globalnega oglaševalskega in prodajnega partnerja izbral tehnološkega velikana Microsoft. Ta bo platformi za pretočne vsebine pomagal pri implementaciji oglasov.

Netflix se je za posel dogovarjal tudi z Googlom in Comcastom, a se na koncu odločil za Microsoft.

Glavni operativni in produktni direktor Netflixa Greg Peters je ob novici pohvalil Microsoft, kako izpolnjuje vse njihove tehnološke in oglaševalske potrebe ter je ob tem nadvse prilagodljiv, inovativen ter uporabniku prijazen, saj imajo močna varovala zasebnosti za potrošnike. Peters je dodal, da je partnerstvo še na začetku poti,skupen cilj pa je zagotoviti gledalcem večjo izbiro, za njih ustvariti vrhunsko izkušnjo, seveda pa tudi blagovnim znamkam ponuditi boljši oglaševalski kanal kot ga ponuja običajna televizija.

»Microsoft, četrti največji prodajalec oglasov v ZDA, ponuja manj navzkrižij interesov za Netflix kot nekatera druga podjetja in ima močne odnose s širokim krogom oglaševalcev,« je v komentarjih ob novonastalem partnerstvu dejal Ross Benes, glavni analitik pri Insider Intelligence. »Ena od Netflixovih največjih prednosti je njegova vrhunska uporabniška izkušnja in to je skupna točka z Microsoftom, ki ima tovrsto partnerstvo že z Bingom in LinkedInom. Vseeno pa predvidevam, da Netflixovi oglasi ne bodo postavili novega standarda ali mejnika za rastoči pretočni prostor, temveč bodo ponujali standardno izkušnjo oglaševanja.« Oglase na Netflixu lahko pričakujemo že konec tega leta.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji