WARC: Novo poglavje za povezano televizijo
Najnovejše WARC-ovo poročilo o globalnih oglaševalskih trendih ima naslov Novo poglavje CTV, kar priča o tem, da je ta kanal velik oglaševalski potencial.
Kaja Kovič
Izraz povezana televizija (CTV) se nanaša na vse televizijske sprejemnike, povezane z internetom, najpogosteje pa se uporablja za pretočne videe, povezave s platformami, kot so Netflix, Disney+, Spotify, računalniškimi igricami in podobno.
Oglaševalski proračuni na povezani televiziji (CTV) naraščajo
Ker se gledalci selijo z linearne televizije na povezano televizijo, se z njimi selijo tudi oglaševalski proračuni. Vrednost CTV je na svetovni ravni dosegla okoli 26 milijarde evrov, kar je 13,2 odstotka več kot leta 2022. Oglaševalski prihodki sicer ne rastejo tako hitro kot pri konkurenčnih kanalih, kar je po mnenju WARC-a posledica priljubljenosti drugih platform in nepoznavanje tega komunikacijskega kanala. Za primerjavo, YouTubovi prihodki od oglaševanja so se v zadnjem letu povečali za 17,4 odstotka. Vzrok počasne rasti naj bi bili tudi »drobitev« na manjše operaterje, črpanje oglaševalskih sredstev iz obstoječih proračunov in dolgo obdobje neprestanih sprememb ekonomike televizijskega trga.
Pretočne vsebine: Evolucija, ne revolucija
Najnovejše WARC-ovo poročilo o globalnih oglaševalskih trendih ima naslov Novo poglavje CTV, kar priča o tem, da je ta kanal vreden preučevanja oglaševalskih naložb in vzorcev potrošnje, poleg tega pa ima velik oglaševalski potencial. Alex Brownsell, vodja za vsebine pri WARC Media, pravi: »Oglaševalska sredstva za CTV se povečujejo, vendar ne tako hitro, kot bi pričakovali. Medtem ko se oči hitro preusmerjajo z oddajanja na pretakanje, vidimo, je to evolucija in ne revolucija.« Pri tem dodaja, da bo potrebnega še nekaj truda, da bi CTV-ju pomagali uresničiti njegov polni potencial in zagotoviti, da bodo lastniki medijev lahko pritegnili oglaševalski denar izven trenutnih omejitev televizijskega trga.