tt
Intervju

Agencija We Are TikTok na dobri poti do uradnega partnerstva s TikTokom

We Are TikTok je najhitreje rastoča agencija v Sloveniji, specializirana za TikTok. Za MM so povedali, da se v svojem poslovanju osredotočajo samo na TikTok in da bi radi postali najboljša agencija za to družbeno omrežje v Evropi.

»Smo mlada, ambiciozna in kreativna ekipa, ki se loti vsakega izziva. Pa naj bo to skok s padalom ali pa izlet z avtom po celotni Evropo! Trenutno največ pozornosti namenjamo oglasnim kreativnim rešitvam in oglaševanju za TikTok v tujini, ker v tem vidimo največji potencial,« uvodoma pove Primož Oberč, ustanovitelj in direktor agencije. Podjetjem pomagajo pri vstopu na platformo TikToka, doseganju mlajše generacije (generacije Z) in posledično večji prodaji. So ena od prvih agenciji v Evropi, ki uspešno oglašujejo na TikToku. TikTok oziroma njegovo podjetje Bytedance jih je prepoznalo in tako so dobili veliko možnost, da postanejo prvi slovenski partner TikToka. Ob tej priložnosti smo poklepetali s Primožem Oberčem, ki je za MM delil veliko zanimivih informacij.

Kaj pomeni, da vas je TikTok »prepoznal«?

Pred približno pol leta smo zaradi oglaševanja na TikToku stopili v stik s TikTokovim podpornim centrom na Poljskem, ki je zadolžen za podporo celotni Vzhodni Evropi. Kot agencija smo bili takrat edini v Sloveniji, ki smo izvajali oglaševanje na TikToku in naše stranke so bili največji spletni trgovci – ne le v Sloveniji, ampak tudi v Evropi. Postali smo edinstven povezovalni člen med strankami, ki si želijo oglaševati na TikToku, a ne vedo, kako, ter uradno TikTokovo ekipo, ki še ne pozna slovenskega trga. To delo nam je omogočilo, da smo stopili v stik neposredno s TikTokom in se jim predstavili kot mlada in ambiciozna ekipa, željna velikih projektov.

Zaradi znanja, rezultatov in načina je TikTok v nas prepoznal potencial za vrhunsko agencijo za TikTok v Sloveniji in Evropi. Za zdaj smo prestali le prvo fazo, to je, da so v nas videli potencial in da so nam pripravljeni pomagati. Do partnerstva s TikTokom je sicer še dolga pot, a verjamem v nas.

Ali lahko naštejete nekaj vaših strank ali kreativnih del?

Največji poudarek dajemo dobri vsebini in zadovoljstvu strank. Prav tako zagovarjamo, da je TikTok zelo močan prodajni kanal, ki še ni izkoriščen. Naša dodana vrednost je v tem, da smo drzni, drugačni in da se lotimo vsega. Na TikTok smo pripeljali več kot 30 podjetij in blagovnih znamk. Med drugim sodelujemo z znamkami, kot so Telekom Slovenija, Lesnina, Terme Čatež, Estetika Fabjan, Gizzmo, Vitapur in HS-Plus. Na oglasih na TikToku smo presegli že nekaj tisoč evrov oglaševalskega proračuna na dan. Sodelujemo tudi z mnogimi spletnimi trgovci.

Kako pa bi lahko postali uraden TikTokov partner?

Uradni partner lahko postane agencija, ki za stranke uspešno oglašuje na TikToku in preseže določen letni oglaševalski proračun, obenem pa dokazuje, da je na določenem trgu za stranke najboljša izbira. Takšna agencija lahko nato sama odpira oglaševalske račune za svoje stranke, ima ekskluzivni dostop do vseh TikTokovih novosti in novih produktov. TikTok prav tako financira partnerske agencije, da lažje dobijo večje naročnike in da ti lahko več finančnih sredstev namenijo za oglase. Partnerstvo bi pomenilo tudi, da bi bili v naši regiji vedno prva izbira za vse stranke, ki bi želele oglaševati na TikToku in da bi nas TikTok še dodatno promoviral, kar pa je ... sanjsko (smeh). Za zdaj v Sloveniji še ni nobene agencije, ki bi bila TikTokov uradni partner. Do tja je še dolga pot, ogromno dela in odličnih rezultatov. Ostajamo optimistični, saj nam je TikTokova ekipa v ogromno pomoč; odlično je, da imamo takšnega zaveznika na naši strani in da v nas vidijo potencial.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji