Anže Jereb
Intervju

Anže Jereb je nova kreativna moč v agenciji McCann Ljubljana

Ko smo na MM-u izbirali kreativnega direktorja leta, smo v prvi deseterici slovenskih kreativcev opazili tudi Anžeta Jereba, ki je od marca letos del ekipe agencije McCann Ljubljana.

Anže, leta 2019 smo vas predstavili na naslovnici MM-a, ko smo se z vami pogovarjali o vašem delu za agencijo BBDO v Kijevu, kjer ste takrat živeli. Še pred tem ste delali v agenciji McCann Erickson v Kijevu. Ste se za McCann Ljubljana odločili tudi zaradi preteklih izkušenj v tej agencijski mreži in ali lahko med obema agencijama potegnete kakšno vzporednico?

Tako v Ljubljani kot v Kijevu se je v zadnjih 25-ih letih veliko spremenilo in vzporednic ne bi mogel potegniti niti med dvema agencijama na svetu. Vse je malce podobno, a povsod srečaš drugačne, zanimive ljudi in projekte. Z McCann Ljubljana sem začel sodelovati decembra lani, ko smo sodelovali na nekaj projektih. Ker mi je postalo všeč, sem sprejel še več projektov in ugotovil, da sva skupaj z Žigom Anžlovarjem kar dobra ekipa.

Med bivanjem v Kijevu ste ustanovili tudi lastno agencijo Kaffeine. Ste se morda s kakšno podobno idejo (da bi imeli svojo agencijo) poigravali tudi zdaj, odkar ste nazaj v Sloveniji?

V Ukrajini se je zgodil trenutek, ko sva s partnerjem odprla Kaffeine. Na trgu ni bilo dovolj ponudbe, pa sva poskusila in čez nekaj časa je projekt uspel. Ali se bo tak trenutek in/ali motivacija pojavila tudi v Sloveniji, nikoli ne veš. A trenutno sem osredotočen na projekte v McCann Ljubljana, med katerimi lahko omenim na primer SharePlanica ali kolesarje na Nebotičniku za promocijo Ljubljane. Lahko rečem, da mi prinašajo obilico veselja.

Kakšno se vam zdi trenutno stanje na slovenski oglaševalski sceni? Za nami je SOF, na katerem ste tudi sami prejeli nagrado za projekt SharePlanica. Kako bi komentirali oglaševalsko letino?

Zanimivo in prijetno je videti mlade, ki vsako leto pridejo na festival, kako se trudijo, borijo na tekmovanju in so polni energije za prihajajoče obdobje kreativnosti!

Vaša žena je Ukrajinka in pred vojno v Ukrajini sta se odločila, da bosta tam ostala, nato pa sta se zaradi situacije preselila v Slovenijo. Kakšni so zdaj vajini načrti – nameravata z družino ostati v Sloveniji ali razmišljata o selitvi kam drugam, dolgoročno morda o vrnitvi v Ukrajino?

Ker sem že leta 2021 končal delo v BBDO Ukrajina in Srednja Azija in začel delati v Leavingstone, Gruzija, smo takrat čakali, da se konča šolsko leto in se preselimo v Tbilisi, kjer bi otroka nadaljevala šolanje. Žal se je pred tem začela vojna in smo se umaknili k staršem v Slovenijo. In usoda prinese odločitve, tako, da ostajamo v Sloveniji.

Kakšno je sploh trenutno stanje v oglaševalski panogi v Ukrajini?

V Ukrajini agencije delajo, naročniki delajo, trgovine so odprte … Seveda se je trg zmanjšal, ogromno je težav, a ljudje morajo delati, preživljati družine … Tudi šole delajo, če le imajo zaklonišče. Povsem druga slika pa je, če se približate frontni črti, kjer je zelo zelo žalostno. Da o okupiranih ozemljih sploh ne govorimo.

Ste sami še kaj aktivni v agenciji Leavingstone ali ste polno zaposleni v McCann Ljubljana?

V Leavingstone sem že spomladi zaključil z vsemi projekti in sem jim zelo hvaležen, saj so nas z družino podpirali in pomagali ves ta čas. Zdaj pa že od marca delam samo za McCann Ljubljana.

Intervju

Življenje z znaMMkami
24. 06. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

"Težko rečem, katera je najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta, ker mi nobena ni ostala v spominu."

DavidVisenjak
15. 06. 2024

Perutnina Ptuj je z novim lastnikom, ukrajinskim podjetjem MHP, pred petimi leti dobila…

Prodaja in marketing zelo dobro sodelujeta, saj že v obdobju načrtovanja uskladimo marketinške cilje s prodajnimi. Gradimo organizacijo s skupnimi…

Amélie
08. 06. 2024

V četrtek so na SOF-u udeleženci med drugim lahko prisluhnili Amélie Ebongué,…

Bolj kot znamka izkoristi ta kreativni duh TikToka, bolj verjetno bo pritegnila pozornost občinstva in ustvarila pozitivno dojemanje blagovne znamke.

Naši avtorji