tovrljan
Intervju

»Če lepa beseda ne zaleže, je treba nekomu razstreliti roko«

Prejšnji teden smo v rubriki Novi oglasi predstavili kampanjo »Rock radiologi vs petarde«, ki so jo v agenciji Pristop zasnovali za Rock Radio. Več o njej nam je povedal Jure Tovrljan, izvršni kreativni direktor na Pristopu.

Pri snovanju kampanje so izhajali iz dejstva, da so nesreče, ki so posledica pokanja petard, lahko zelo hude, in se odločili prikazati, kako je, če se nesreča zgodi nekomu znanemu, morda našemu vzorniku. Skupina MRFY je tako na svojih profilih delila rentgensko sliko domnevne poškodbe kitarista Tomaža, ki naj bi jo povzročile petarde, pozneje pa so razkrili, da gre samo za ozaveščanje o varni rabi pirotehnike. Del kampanje so bili tudi statični in digitalni zunanji oglasi, ki so prikazovali rentgenske posnetke poškodovanih rok in spodbujali mimoidoče, naj med prazniki raje »palijo čisti rock«.

Tema nevarnosti, ki jih predstavljajo petarde, je na nek način že precej »izrabljena«, saj takšne kampanje gledamo vsakega decembra. Kakšen izziv vam je predstavljalo to, da jo naslovite na nov, svež način?

Heh, ja, nekaj pa smo jih res že videli. Opazili smo tudi, da so si njihovi nagovori malo podobni in videli priložnost, da lahko naredimo nekaj drugačnega. Nekaj, kar bo vizualno in sporočilno izstopalo. Želeli smo biti bolj pogumni, šokantni, celo malce eksplozivni. Ker kot pravi pregovor: če lepa beseda ne zaleže ..., je treba nekomu razstreliti roko.

pet

Bi rekli, da vam je to uspelo? Je bila kampanja opažena?

To pa nam vi povejte (smeh). Mi mislimo, da nam je. Ampak predvsem upamo, da nam je uspelo koga odvrniti od pokanja petard. In da so raje »pokali« rock komade.

Od kod ideja, da se povežete s skupino MRFY in kakšen je bil njihov odziv?

MRFY so, približno tako kot petarde v prazničnem času, »vroča roba« na naši glasbeni sceni. Imajo veliko oboževalcev, predvsem pa ti oboževalci predstavljajo starostno »ciljko«, ki smo jo želeli nagovoriti. Ni vsaka skupina primerna za izvedbo te ideje, Mrfyji pa zagotovo so. Na svojih omrežjih so ravno prav ekscentrični, da bi jim sledilci lahko verjeli, pa naj bo še tako far-fetched zgodba. Marsikomu drugemu ne bi. Malo smo jih prepričevali, ampak načeloma so se takoj vžgali za zgodbo. In že je bil Tomi brez prstov.

Kako so se odzvali njihovi oboževalci? Je bilo kaj jeze, ko so ugotovili, da je vse skupaj le potegavščina?

Odzivi so bili različni in številni. Inbox jim je skoraj razstrelilo. Tomaž je dobival osebna sporočila, če je vse ok. Nekateri so spraševali, ali gre za »foro«, drugi so izražali podporo. Velika večina pa se je javila s predlogi za kitariste multiinstrumentaliste, ki bi nadomestili Tomija. Za trenutek je vse malo ušlo izpod nadzora, sploh v prvih nekaj urah, nato se je nekoliko umirilo. Naslednji dan po razkritju akcije pa so deževali predvsem pozitivni komentarji in olajšanje tistih, ki so nasedli. Se opravičujemo vsem.   

inbox

V oglaševalskih krogih smo slišali veliko pohval, šušlja se tudi o nagradah ... Kakšna so vaša pričakovanja?

Hvala. Lepo je prejeti kakršno koli pohvalo. Še lepše bi bilo slišati glasno nabijanje rock radia med prazniki. Nagrade pa … Upamo, da jih ne bomo mogli prešteti na prste.

Intervju

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

bonšek
29. 03. 2025

Žal tudi na področju odnosov z javnostmi (tako kot tudi v marketingu) velja, da je »…

Zaradi umetne inteligence bomo imeli več časa za strategije, pisna komunikacija bo morda hitrejša, a prav slog, ton in vsebinska raznolikost bodo še…

zz
28. 03. 2025

Od lanskega svetovnega pokala v smučarskih skokih v Planici sta Mastercard in agencija…

Naši avtorji