bla
Intervju

Kako se je Shoppster s televizije preselil na družbena omrežja

Z Davidom Osojnikom, direktorjem Shoppsterja, smo se pogovarjali o razlogih in prestrukturiranju ob ukinitvi televizijskega kanala in ter odločitvi o 100-odstotni osredotočenosti na družbena omrežja.

Spletni trgovec Shoppster je 1. februarja letos presenetil z novico, da ukinjajo svoj televizijski kanal, ki je bil slovenskim gledalcem na voljo od novembra 2020. Napovedali so 100-odstotno preusmeritev h komuniciranju s kupci preko družbenih omrežij. Kot pravijo, stavijo na prihodnost nakupovanja, ki jo bodo po njihovih besedah  v največji meri krojile aplikacije na mobilnih telefonih. Z 2. marcem 2022 Shoppster tako postaja izključno digitalen. Izdelki iz spletne trgovine bodo v že znanem formatu oddaj predstavljeni na Facebooku, Instagramu in YouTubu, v prihodnosti načrtujejo še naskok na TikTok, najhitreje rastoče družbeno omrežje.

Zakaj se odrekate televiziji in prehajate na družbena omrežja? Ali gledanost Shoppster TV ni zadoščala vašim ciljem?

Shoppster je zavezan k ponudbi tistega, kar uporabniki želijo in pričakujejo. To velja tudi za sam pristop k uporabnikom. Glede na to, da je prihodnost trgovine in nasploh iskanja informacij na spletu ter družbenih omrežjih, smo se odločili, da se tja tudi povsem usmerimo pri izbiri naših komunikacijskih kanalov. Ker se uporabniki tam že nahajajo, jim bomo ponudili novo izkušnjo nakupovanja in jim še lažje približali izdelke ter ponudili kakovostne vsebine, ki jih zanimajo. K odločitvi sta torej prispevala razvoj okolja in želja po učinkovitem pristopu do potrošnikov v Sloveniji.

Kateri kanal družbenih omrežij se je pri vas sicer izkazal za najbolj učinkovitega? Ali se nameravate na katerega še posebej osredotočiti?

Do zdaj sta se kot najbolj učinkovita kanala pričakovano izkazala Facebook in Instagram. Zavedamo se specifičnih značilnosti posameznega kanala ter razlik v ciljnih skupinah in temu primerno smo pripravili našo strategijo. V prihodnje bomo z našimi priljubljenimi voditelji pripravljali nove, prilagojene vsebine, ki bodo še bolj primerne za hitro in učinkovito spoznanje z izdelkom ter na voljo na vsakem koraku. Razvijali bomo vse kanale družbenih omrežij, kjer smo že prisotni, obenem pa seveda spremljali razvoj in nastopili tudi na kakšnem dodatnem.

Ali boste v skladu s tem tudi prestrukturirali podjetje? Koliko upravljavcev družbenih omrežij imate?

Skladno z novo strategijo prehoda na družbena omrežja smo delno prilagodili tudi notranjo organizacijo podjetja zlasti v oddelku marketinga. Prav zdaj dodatno zaposlujemo, saj želimo okrepiti ekipo, ki se bo popolnoma specializirala za družbena omrežja. Dodamo naj še, da smo tudi v zaključni fazi pogovorov z novimi zunanjimi partnerji, ki nam bodo omogočili še bolj kakovostne in izvirne vsebine kot tudi implementacijo novosti skladno s sodobnimi trendi.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji