z
Intervju

Prva obletnica McCann Ljubljana: »Za nami je intenzivno leto«

Ob prvi obletnici delovanja agencije smo se pogovarjali z direktorjem Žigom Anžlovarjem, kreativnim direktorjem Anžetom Jerebom in direktorico poslovnega razvoja Nino Zadnikar, ki so z nami delili izkušnje, spomine in izzive, s katerimi so se srečali.

Intenzivno obdobje, polno kreativnih izzivov in uspehov, jih je še bolj povezalo kot ekipo, rezultati pa so vidni v številnih nagradah in odmevnih projektih. Kako so se soočili z zahtevami trga, katere projekte bi izpostavili in kako gledajo na prihodnost, so delili z bralci MM-a.

Za vami je prvo leto, ki je bilo verjetno kar pestro. Kaj se je v tem letu dogajalo?

Žiga Anžlovar: Za nami je intenzivno leto, vendar smo veseli, da so tukaj tudi rezultati našega dela. Sestavili smo ekipo, ki je sposobna ponuditi celovite kreativne in strateške rešitve za naše naročnike – od poglobljenega razumevanja njihovih potreb in strateškega pristopa do izvedbe kreativnih rešitev. Ponosni smo tudi na vse osvojene nagrade na slovenskih in tujih oglaševalskih festivalih, kar nam dodatno potrjuje, da smo na pravi poti.

Kateri projekti, ki ste jih izpeljali v tem letu, so vam ostali najbolj v spominu?

Žiga Anžlovar: Vsi projekti in naročniki so nam pomembni. Lahko bi lahko izpostavil Mastercard projekte, ki so dokaz, da lahko s skupnimi močmi dosežemo pozitivne spremembe ter navdihnemo druge. Ponosni pa smo tudi na projekte, ki smo jih izvedli z ostalimi naročniki kot so Ikea, KFC, Plan-net solar, Plan-net avto, Share'ngo, Penine Istenič, Turizem Ljubljana, PPD itd.

Ste se srečali tudi s kakšnimi izzivi? Je kaj spodletelo ali ni šlo čisto po načrtih?

Žiga Anžlovar: Seveda, izzivov je bilo kar nekaj, a ravno to je bistvo našega dela. Izzivi nas motivirajo, da pridemo v službo, se z njimi soočimo in najdemo rešitve. Vedno načrtujemo z mislijo, da ne gre vse po načrtih – to je preprosto del realnosti. Prilagajanje je ključnega pomena. Ko pa imaš ob sebi izkušeno ekipo, se izzivi pogosto spremenijo v priložnosti za izboljšave. Tako v poslu kot v življenju nas izzivi utrjujejo in učijo.

Anže, odkar ste prišli v McCann Slovenija, je minilo že šest mesecev. V tem času ste sodelovali pri številnih projektih. Kateri izmed njih vam je bil najljubši, največji izziv ali tisti, ki se vam je najbolj vtisnil v spomin?

Anže Jereb: Pravzaprav se mi zdi, da ima vsak projekt svojo posebnost in je svojevrsten izziv. Vsak projekt pomaga nekomu – potrošnikom, da se lažje odločijo, in naročnikom, da dosegajo boljše rezultate. Ko sem se vrnil iz tujine, sem ta čas izkoristil tudi za spoznavanje strokovnjakov in produkcijskih možnosti v Sloveniji, kar mi je omogočilo boljše razumevanje lokalnega trga. Med projekti, ki so se mi najbolj vtisnili v spomin, pa bi izpostavil Mastercardov projekt 'Noč zmaja', kjer smo snemali s košarkarjem Goranom Dragićem in otroci s posebnimi potrebami. To je bil čustveno zelo močan projekt. Od čustveno lažjih projektov, pa bi omenil promocijo Ljubljane na Eurosportu, kjer so se kolesarji spuščali po steni Nebotičnika. Takšne včasih malce crazy ideje naredijo naše delo res posebno.

z

Kako bi opisali kreativni proces v McCann Slovenija? Kako se razlikuje od vaših preteklih izkušenj?

Anže Jereb: Kreativni proces je v osnovi podoben v vseh agencijah, kjer sem delal, ne glede na to, ali sem bil v tujini ali zdaj tukaj. Vse se začne s komunikacijskim izzivom naročnika, ki ga obravnavamo skupaj s strateškim in medijskim oddelkom. Ko ugotovimo, komu želimo sporočilo posredovati in v katerih kanalih, začnemo razmišljati o kreativnih rešitvah. Ko ustvarimo nekaj obetavnih idej ali konceptov, jih preizkusimo s strateško ekipo in ostalimi strokovnjaki, preden jih predstavimo naročniku. 

Nina, kako ste kot direktorica poslovnega razvoja doživeli prevzem vodenja naročnikov in razvoj poslovanja, glede na to, da ste nova agencija, trg pa je precej nasičen s ponudniki oglaševalskih rešitev?

Nina Zadnikar: Kot sta dejala Žiga in Anže, se izzivov ne bojimo – v resnici jih imamo radi, saj nas ženejo naprej in nas nikoli ne pustijo ravnodušnih. Naša ekipa je zelo izkušena, vsi imamo dolgoletne izkušnje v industriji, kar nam daje prednost. Kljub temu pa vsi še vedno z enakim žarom delamo v oglaševanju, kreativnosti in komunikacijah, kot smo to počeli na začetku svojih karier. Zaradi teh izkušenj je bilo razmeroma preprosto hitro prevzeti odgovornost za naročnike in razviti poslovanje. Poleg tega pa delamo z naročniki, ki so prav tako izkušeni in zahtevni, kar naše delo še dodatno bogati in nas spodbuja k stalnemu izboljševanju.

z

Imate tudi vi kakšen projekt, ki vam je posebej pri srcu?

Nina Zadnikar: Vsak projekt je zgodba zase, saj so v ozadju vedno ljudje – tako v agenciji, kot tudi med naročniki, partnerji, igralci. Ko so odnosi med vsemi vpletenimi pristni in odprti, se vsak projekt razvije v nekaj posebnega. Težko bi izpostavila enega samega, saj so vsi projekti na svoj način edinstveni in posebni.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji