zz
Intervju

»Številni kreativci pozabljajo, da delamo v svetu prodaje«

»Oglaševanje ni čista umetnost. Naše delo mora prinašati poslovne rezultate, kar pa ne pomeni, da ne moremo biti kreativni,« meni David Martin Angelus, kreativni direktor v francoski agenciji BETC.

David Martin Angelus je kreativni direktor v agenciji BETC iz Pariza, ki je za oglaševalsko tekmovanje Epica Awards ustvarila letošnjo oglaševalsko akcijo. Sogovornik sicer ni sodeloval pri njeni kreativni zasnovi, je pa pozornost Marketing magazina pritegnil z drugimi zanimivimi projekti, predvsem z oglaševalsko akcijo za blagovno znamko Evian. Angelus ima izostren občutek za posel in umetnost, prav tako se odlično se znajde tako v digitalnem kot tudi tradicionalnem oglaševanju. Za svoja dela (kot naročnik in kot kreativni direktor v agenciji) je osvojil več kot sto mednarodnih nagrad, leta 2024 pa ga je Adweek uvrstil na lestvico stotih najboljših kreativnih voditeljev in talentov v oglaševalski industriji (Creative 100). 

Za vami je zelo pestra kariera, od dela na strani naročnikov, v produkciji, pa vse do prehoda v kreativne vloge. Kako so te izkušnje oblikovale vaš pogled na oglaševanje in pripovedovanje zgodb? 

Delo na strani naročnikov mi je pomagalo razumeti njihove potrebe in njihov način razmišljanja. Pogosto opažam, da številni kreativci pozabljajo, da delamo v svetu prodaje. Oglaševanje ni čista umetnost. Naše delo mora prinašati poslovne rezultate, kar pa ne pomeni, da ne moremo biti kreativni. To pa vsekakor vpliva na način pripovedovanja zgodb, saj mora v večini primerov izdelek igrati glavno vlogo ali biti ključni del zgodbe, ki jo pripovedujemo. 

Vseeno pa ste pozneje prešli v kreativni del oglaševanja. Zakaj? 

V resnici sem si vedno želel delati na kreativnem področju. Že na fakulteti sem se specializiral za filmsko ustvarjanje in pisanje scenarijev. Po tem sem začel delati v oddelku za marketing nekega podjetja. Tam sem bil v neprestanem stiku z oglaševalskimi agencijami in tako sem pogosto razmišljal, da bi bilo zabavno biti »kreativen«. Kocka je padla, zadevo sem zagrabil resno, saj sem odšel na Miami Ad School in se preusmeril v oglaševanje.

Zelo odločno! Za tiste, ki niso seznanjeni z agencijo BETC, kako bi opisali okolje, v katerem delujete; kaj jo loči od drugih kreativnih agencij? 

Tisto, kar BETC loči od drugih agencij, je kultura. Vsi, ne glede na to, ali smo kreativci, vodje naročnikov ali medijski načrtovalci, si prizadevamo za isti cilj – ustvariti odlično delo. 

Ne smemo pozabiti niti tega, da je bila BETC uvrščena na prvo mesto na lestvici Warc Creative 100 kot najbolj nagrajena kreativna agencija na svetu. 

Drži. V BETC sem že sedem let in ves čas si močno prizadevam, da bi agencija prišla na vrh lestvic WARC. Zato mi veliko pomeni, da je agencija to dosegla v letu, ko sem imel eno od najbolj nagrajenih kampanj leta, to je »Tattoo Duo Over« za aplikacijo za učenje jezikov Duolingo. Ponosen sem, da sem pomagal doseči ta mejnik za agencijo.

zz

Dotakniva se še vaše izjemne oglaševalske akcije »Mountain of Youth« (»Gora mladosti«) za vodo Evian, ki jo imajo številni za ikonično. Kako ste razvili kampanjo in slogan »Live Young« (»Živi mlado«)? 

Evian je pravzaprav ena od najbolj ikoničnih znamk pri BETC. Kampanje z dojenčki so priljubljene pri vseh, prav tako tudi slogan »Live Young«. Premik v pravo smer je bil zahteven, a verjamem, da »Mountain of Youth« to popolnoma uresničuje. Igranje s klasično legendo, tako imenovano fontano mladosti, je bilo zabaven način, da se ne oddaljimo od koncepta »Live Young«, hkrati pa dodamo kanček domišljije. Ker je povod za najin pogovor tekmovanje Epica, naj dodam, da je bila kampanja lani na njem uvrščena v ožji izbor.

 

 

Celotni intervju si lahko preberete v tiskani izdaji MM #523-524, ki jo lahko naročite na info@marketingmagazin.si

Intervju

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

bonšek
29. 03. 2025

Žal tudi na področju odnosov z javnostmi (tako kot tudi v marketingu) velja, da je »…

Zaradi umetne inteligence bomo imeli več časa za strategije, pisna komunikacija bo morda hitrejša, a prav slog, ton in vsebinska raznolikost bodo še…

zz
28. 03. 2025

Od lanskega svetovnega pokala v smučarskih skokih v Planici sta Mastercard in agencija…

Naši avtorji