herman
Intervju

Trenutno stanje kot priložnost za vzpostavitev bolj učinkovite in jasne komunikacije

Denis Mancevič, partner in direktor agencije Herman & partnerji, je dober poznavalec Rusije, ruskih gospodarskih razmer in drugih okolij nekdanje Sovjetske zveze. Podal nam je komunikacijski pogled na situacijo.

Kaj vojna v Ukrajini pomeni za gospodarstvo in predvsem kaj pomeni za komunikacijsko industrijo?

Za celotno gospodarstvo v Evropi je to nov cenovni šok in nedvomno precejšnje težave v logističnih verigah. Že prihaja do obsežnih odpovedi dobav, prestavitev projektov ipd., kar seveda močno vpliva na celotne poslovne cikle. Za komunikacijsko panogo razmere prinašajo nove negotovosti, a tudi pričakovanje in priložnost za vzpostavitev bolj učinkovite in jasne komunikacije, ki bo naslavljala tako skrbi splošne javnosti kot tudi neposredne posledice v posameznih industrijah. Evropske vlade bodo morale bistveno bolj aktivno naslavljati širše družbene in ekonomske posledice ter poleg ukrepov tudi bolj proaktivno komunicirati.

Komunikacija se uporablja za propagando, družbena omrežja so kot orožje. Kako komentirate to »vojno«?

Paralelno z vojno na terenu, z orožjem, poteka prav tako intenzivna informacijska vojna za »resnico«, ki pa gre za razliko od preteklih vojn na račun družbenih omrežij in novih komunikacijskih kanalov, na primer Telegrama, resnično eksponentno viralno. Kar tudi pomeni, da – preden se neka nepreverjena informacija zaustavi oziroma popravi – doseže zares izjemno številno občinstev ter seveda vpliva na dojemanje in ukrepanje. V tej informacijski vojni sta obe strani zelo agresivni, na strani Ukrajine pomaga tudi komunikacija tretjih akterjev, kot je recimo hekerska skupina Anonymous. Ta ne izvaja zgolj kibernetskih napadov, ampak te uporablja tudi za informacijske kanale in posledično komuniciranje.

Kako bi kot komunikatorja opredelili ukrajinskega predsednika Zelenskega?

Za zdaj izvrstno komunicira – tako z domačo, ukrajinsko javnostjo, kot tudi zunanjim svetom. To seveda tudi ni presenetljivo glede na njegovo predhodno igralsko kariero in izkušnje iz medijskih projektov.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji