herman
Intervju

Trenutno stanje kot priložnost za vzpostavitev bolj učinkovite in jasne komunikacije

Denis Mancevič, partner in direktor agencije Herman & partnerji, je dober poznavalec Rusije, ruskih gospodarskih razmer in drugih okolij nekdanje Sovjetske zveze. Podal nam je komunikacijski pogled na situacijo.

Kaj vojna v Ukrajini pomeni za gospodarstvo in predvsem kaj pomeni za komunikacijsko industrijo?

Za celotno gospodarstvo v Evropi je to nov cenovni šok in nedvomno precejšnje težave v logističnih verigah. Že prihaja do obsežnih odpovedi dobav, prestavitev projektov ipd., kar seveda močno vpliva na celotne poslovne cikle. Za komunikacijsko panogo razmere prinašajo nove negotovosti, a tudi pričakovanje in priložnost za vzpostavitev bolj učinkovite in jasne komunikacije, ki bo naslavljala tako skrbi splošne javnosti kot tudi neposredne posledice v posameznih industrijah. Evropske vlade bodo morale bistveno bolj aktivno naslavljati širše družbene in ekonomske posledice ter poleg ukrepov tudi bolj proaktivno komunicirati.

Komunikacija se uporablja za propagando, družbena omrežja so kot orožje. Kako komentirate to »vojno«?

Paralelno z vojno na terenu, z orožjem, poteka prav tako intenzivna informacijska vojna za »resnico«, ki pa gre za razliko od preteklih vojn na račun družbenih omrežij in novih komunikacijskih kanalov, na primer Telegrama, resnično eksponentno viralno. Kar tudi pomeni, da – preden se neka nepreverjena informacija zaustavi oziroma popravi – doseže zares izjemno številno občinstev ter seveda vpliva na dojemanje in ukrepanje. V tej informacijski vojni sta obe strani zelo agresivni, na strani Ukrajine pomaga tudi komunikacija tretjih akterjev, kot je recimo hekerska skupina Anonymous. Ta ne izvaja zgolj kibernetskih napadov, ampak te uporablja tudi za informacijske kanale in posledično komuniciranje.

Kako bi kot komunikatorja opredelili ukrajinskega predsednika Zelenskega?

Za zdaj izvrstno komunicira – tako z domačo, ukrajinsko javnostjo, kot tudi zunanjim svetom. To seveda tudi ni presenetljivo glede na njegovo predhodno igralsko kariero in izkušnje iz medijskih projektov.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

answear
17. 08. 2022

Modna spletna trgovina Answear je od junija na voljo tudi v Sloveniji.

Zavedamo se, da dandanes biti le spletna modna platforma, ki ponuja nakup modnih artiklov, ni dovolj. Želimo biti več kot to. Prav tako se ne imamo…

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

Naši avtorji