Vse se vrti okrog denarja!
Marja Milič, ki bo vodila slo. del uredništva pri Bloomberg Adrii, si želi na novem delovnem mestu regiji ponuditi kakovostne poslovne novice in analize, ki jih po njenem mnenju manjka. Sočasno si želi s podjetniškega vidika razviti novo medijsko franšizo
Gašper Meden
Marja Milič je slovenski javnosti znana kot ustvarjalka enega od najbolj poslušanih slovenskih podkastov Money-How, ki se osredotoča na svet financ, upravljanja denarja, gospodarstva in kapitalskih trgov, njenih prizadevanjih za večjo finančno pismenost Slovencev in zagovarjanju tega, da se v šole vpelje predmet osebne finance oziroma osnove osebnih financ. Podkast je med vodilnimi petimi na Applovi lestvici podkastov v Sloveniji. Avdiorazličica je bila naložena več kot 250.000-krat. Njeni pogovori z Damianom Merlakom so na YouTubu zabeležili blizu 15 tisoč ogledov. Funkcija urednice ji ni tuja, saj ima dolgoletne izkušnje kot novinarka in urednica. Poleg tega je izdala in uredila tri knjige - ena od teh je tudi prva e-knjiga o kriptovalutah pri nas, ki je bila izdana leta 2017 - ter napisala na tisoče prispevkov o financah in gospodarstvu.
Kako veliko ekipo boste vodili na Bloombergu?
V digitalnem uredništvu za zdaj načrtujemo zaposlitev osmih novinarjev, seveda pa se bo redakcija prilagajala, če in ko bo to potrebno. Sodelovali pa bomo tudi z regionalnim analitskim timom.
Ekipo krepimo z novinarji, ki jih zanima svet gospodarstva in kapitalskih trgov. Ta svet je izjemno dinamičen, nikoli ne spi in je večna inspiracija za hollywoodske filme, ki so posneti po resničnih gospodarsko-finančnih dogodkih. Vse se vrti okrog denarja! In če razumemo delovanje vseh teh tokov, je to lahko češnja na vrhu torte. Sama sem v tem svetu našla strast in ljubezen. Zaradi razumevanja finančno-gospodarskih tematik pa sem se naučila tudi upravljati denar. Delo novinarke se mi je dobesedno obrestovalo. Želim pa si, da bi se več mladih odločalo za poklic novinarja s specializacijo za področje financ in gospodarstva, saj je še ogromno prostora za razvoj v Sloveniji in regiji.
Kako boste sodelovali z matičnim podjetjem?
V prvi vrsti bomo črpali bogato zakladnico znanja, aktualnih novic in dodane vrednosti, ki jo ponuja Bloombergov ekosistem. Veselim pa se tudi sodelovanja z novinarji in analitiki iz regije in vsega sveta.
Ali bo delovanje uredništva osredotočeno samo na spletni portal ali tudi kaj drugega, npr. videoprodukcijo?
Bloomberg Adria bo digital-first ekosistem, ki pa bo ponujal tudi celo paleto produktov, med drugim tudi videovsebine, dogodke in tiskani medij.
Kaj vas je prepričalo, da ste sprejeli ponudbo?
Izjemno dobro poznam moč Bloombergove medijsko-informacijske platforme. V vsebinskem smislu je uporabnik omejen zgolj z lastno domišljijo. Moja motivacija je regiji ponuditi kakovostne poslovne novice in analize, ki jih po mojem mnenju manjka. V sebi nosim tudi gen podjetnice, zato je drugi del motivacije pomagati pri gradnji nove medijske franšize, skupaj z ekipo entuziastičnih sodelavcev.
Kakšen je vaš pogled na konkurenco?
Konkurenca nas motivira in nam kaže, kako lahko delamo drugače in bolje. Je pa Bloomberg Adria težko primerljiv z drugimi mediji v regiji. Gre namreč za prvo regijsko mrežo poslovnih/finančnih novic, ki bo delovala na več platformah in imela vzpostavljena uredniška središča v petih državah regije. Vsebino iz regije pa bomo krepili z vsebinami in analitiko globalnega Bloomberga, ki je tudi sicer nepogrešljiv pri gospodarsko-finančnem poročanju.