ŽIVLJENJE Z ZNAMMKAMI
Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato smo se odločili, da jo objavimo tudi na spletu. Naši sogovornici sta tokrat Špela Ramovš, vodja marketinga v AW SLO Distribution, in Anja Valiukevicius, medijska direktorica v Studiu Nexus.
Jaz in znamke
Apple ali Samsung?
ŠR: Vsega po malo, vendar večinoma Apple.
AV: Samsung.
Prosecco ali rosé?
ŠR: Rosé za ženske družbe, ob kosilu pa tudi cabernet sauvignon.
AV: Rdeče vino.
Cubo ali As?
ŠR: Najraje skočim v Barbarello.
AV: Verace in Ala Pršuterija.
Kindle ali tiskana knjiga?
ŠR: Tiskana knjiga, ker jo lahko prepognem in listam.
AV: Brez pomisleka tiskana knjiga, če je le možno sveža iz knjigarne.😊
Netflix ali HBO?
ŠR: Disneyjeve risanke so trenutno najbolj gledan program pri nas.
AV: Netflix za serije, filme še vedno najraje gledam v kinu.
Siol.net ali 24ur.com?
ŠR: Med njima bolj pogosto uporabljam 24ur.com.
AV: Oboje. In še vse ostalo.
Radio Center ali Radio 1?
ŠR: Največkrat je kar podkast ali moja lestvica na Spotifyu.
AV: Val 202.
Spletni seminar (webinar) ali konferenca v živo?
ŠR: Konferenca v živo, zagotovo raje to.
AV: V živo, brez dvoma. Spletna srečanja le, če res ne gre drugače.
Jaz in oglaševanje
Največja marketinška poteza vseh časov je:
ŠR: Disneyland! Svoj svet. Za vse. Kjer se izgubiš v svoji domišljiji … Neizmeren prostor za kreativnost, kjer živi slogan Walta Disneyja: »If you can dream it, you can do it.«
AV: Air Jordan.
Najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta:
ŠR: Nobena mi ni ostala posebej v spominu, je bilo pa veliko zanimivih primerov v preteklosti (recimo Slovenija moja dežela).
AV: Bele embalaže.
Oglas, ki mi pride na pamet:
ŠR: Svežina po Hofer ceni.
AV: CIK CAK zajčki.
Znamke, ki me najbolj navdušujejo s svojimi oglasi:
ŠR: Patagonia, Hofer, Nespresso.
AV: Bolj kot znamke me navdušujejo zgodbe.
Odgovore sogovornic na vsa vprašanja, ki smo jima jih zastavili, lahko preberete v tiskani izdaji MM-a, #511/512.