znamm
Intervju

ŽIVLJENJE Z ZNAMMKAMI

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato smo se odločili, da jo objavimo tudi na spletu. Naši sogovornici sta tokrat Špela Ramovš, vodja marketinga v AW SLO Distribution, in Anja Valiukevicius, medijska direktorica v Studiu Nexus.

Jaz in znamke

Apple ali Samsung?

ŠR: Vsega po malo, vendar večinoma Apple.

AV: Samsung.

Prosecco ali rosé?

ŠR: Rosé za ženske družbe, ob kosilu pa tudi cabernet sauvignon.

AV: Rdeče vino.

Cubo ali As?

ŠR: Najraje skočim v Barbarello.

AV: Verace in Ala Pršuterija.

Kindle ali tiskana knjiga?

ŠR: Tiskana knjiga, ker jo lahko prepognem in listam.

AV: Brez pomisleka tiskana knjiga, če je le možno sveža iz knjigarne.😊

Netflix ali HBO?

ŠR: Disneyjeve risanke so trenutno najbolj gledan program pri nas.

AV: Netflix za serije, filme še vedno najraje gledam v kinu.

Siol.net ali 24ur.com?

ŠR: Med njima bolj pogosto uporabljam 24ur.com.

AV: Oboje. In še vse ostalo.

Radio Center ali Radio 1?

ŠR: Največkrat je kar podkast ali moja lestvica na Spotifyu.

AV: Val 202.

Spletni seminar (webinar) ali konferenca v živo?

ŠR: Konferenca v živo, zagotovo raje to.
AV: V živo, brez dvoma. Spletna srečanja le, če res ne gre drugače.

Jaz in oglaševanje

Največja marketinška poteza vseh časov je:

ŠR: Disneyland! Svoj svet. Za vse. Kjer se izgubiš v svoji domišljiji … Neizmeren prostor za kreativnost, kjer živi slogan Walta Disneyja: »If you can dream it, you can do it.«

AV: Air Jordan.

Najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta:

ŠR: Nobena mi ni ostala posebej v spominu, je bilo pa veliko zanimivih primerov v preteklosti (recimo Slovenija moja dežela).

AV: Bele embalaže.

Oglas, ki mi pride na pamet:

ŠR: Svežina po Hofer ceni.

AV: CIK CAK zajčki.

Znamke, ki me najbolj navdušujejo s svojimi oglasi:

ŠR: Patagonia, Hofer, Nespresso.

AV: Bolj kot znamke me navdušujejo zgodbe.

Odgovore sogovornic na vsa vprašanja, ki smo jima jih zastavili, lahko preberete v tiskani izdaji MM-a, #511/512.

Intervju

hh
11. 04. 2025

Sašo Sever, vodja oddelka za odnose z javnostmi v Zavarovalnici Triglav, je postal…

drama
10. 04. 2025

Jernej Pristov je izkušen komunikator, ki je svojo poklicno zvestobo zaprisegel…

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

Naši avtorji