ŽIVLJENJE Z ZNAMMKAMI
Intervju

ŽIVLJENJE Z ZNAMMKAMI

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na spletu. Naša sogovornika sta tokrat Sandra Ezgeta Jurišić, vodja marketinga in odnosov z javnostmi na Planet TV, in Jaka Satler, glavni medijski direktor v Publicisu.

Jaz in znamke

Apple ali Samsung?

SEJ: Apple.

JS: Samsung.

Prosecco ali rosé?

SEJ: Prosecco.

JS: Dobra rebula iz Brd.

Cubo ali As?

SEJ: Oboje.

JS: Najraje super domača gostilna.

Kindle ali tiskana knjiga?

SEJ: Tiskana knjiga.

JS: Tiskana knjiga.

Netflix ali HBO?

SEJ: Planet TV.

JS: Načeloma še vedno običajna linearna televizija, občasno z zamikom.

Siol.net ali 24ur.com?

SEJ: Planet.si.😊

JS: Oboje.

Radio Center ali Radio 1?

SEJ: Oboje.

JS: Načeloma najraje kakšen spletni radio z izbrano glasbo.

Spletni seminar (webinar) ali konferenca v živo?

SEJ: Zagotovo dogodki v živo.

JS: Konferenca v živo.

Jaz in oglaševanje

Največja marketinška poteza vseh časov je:

SEJ: Just do it.

JS: Coca-Colin Božiček.

Najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta:

SEJ: Barbie.

JS: Pazi.se – ozaveščevalna kampanja o spletnih prevarah.

Oglas, ki mi pride na pamet:

SEJ: P&G – Mom, Tuš-Bricks, GA+ Kuhinje.

JS: Samsung Flip & Fold.

Znamke, ki me najbolj navdušujejo s svojimi oglasi:

SEJ: A1, Mercator.

JS: Samsung in Hofer.

Odgovore sogovornikov na vsa vprašanja, ki smo jima jih zastavili, lahko preberete v tiskani izdaji MM-a, #509.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji