ŽIVLJENJE Z ZNAMMKAMI
Intervju

ŽIVLJENJE Z ZNAMMKAMI

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na spletu. Naša sogovornika sta tokrat Sandra Ezgeta Jurišić, vodja marketinga in odnosov z javnostmi na Planet TV, in Jaka Satler, glavni medijski direktor v Publicisu.

Jaz in znamke

Apple ali Samsung?

SEJ: Apple.

JS: Samsung.

Prosecco ali rosé?

SEJ: Prosecco.

JS: Dobra rebula iz Brd.

Cubo ali As?

SEJ: Oboje.

JS: Najraje super domača gostilna.

Kindle ali tiskana knjiga?

SEJ: Tiskana knjiga.

JS: Tiskana knjiga.

Netflix ali HBO?

SEJ: Planet TV.

JS: Načeloma še vedno običajna linearna televizija, občasno z zamikom.

Siol.net ali 24ur.com?

SEJ: Planet.si.😊

JS: Oboje.

Radio Center ali Radio 1?

SEJ: Oboje.

JS: Načeloma najraje kakšen spletni radio z izbrano glasbo.

Spletni seminar (webinar) ali konferenca v živo?

SEJ: Zagotovo dogodki v živo.

JS: Konferenca v živo.

Jaz in oglaševanje

Največja marketinška poteza vseh časov je:

SEJ: Just do it.

JS: Coca-Colin Božiček.

Najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta:

SEJ: Barbie.

JS: Pazi.se – ozaveščevalna kampanja o spletnih prevarah.

Oglas, ki mi pride na pamet:

SEJ: P&G – Mom, Tuš-Bricks, GA+ Kuhinje.

JS: Samsung Flip & Fold.

Znamke, ki me najbolj navdušujejo s svojimi oglasi:

SEJ: A1, Mercator.

JS: Samsung in Hofer.

Odgovore sogovornikov na vsa vprašanja, ki smo jima jih zastavili, lahko preberete v tiskani izdaji MM-a, #509.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji