ŽIVLJENJE Z ZNAMMKAMI
Intervju

ŽIVLJENJE Z ZNAMMKAMI

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na spletu. Naša sogovornika sta tokrat Sandra Ezgeta Jurišić, vodja marketinga in odnosov z javnostmi na Planet TV, in Jaka Satler, glavni medijski direktor v Publicisu.

Jaz in znamke

Apple ali Samsung?

SEJ: Apple.

JS: Samsung.

Prosecco ali rosé?

SEJ: Prosecco.

JS: Dobra rebula iz Brd.

Cubo ali As?

SEJ: Oboje.

JS: Najraje super domača gostilna.

Kindle ali tiskana knjiga?

SEJ: Tiskana knjiga.

JS: Tiskana knjiga.

Netflix ali HBO?

SEJ: Planet TV.

JS: Načeloma še vedno običajna linearna televizija, občasno z zamikom.

Siol.net ali 24ur.com?

SEJ: Planet.si.😊

JS: Oboje.

Radio Center ali Radio 1?

SEJ: Oboje.

JS: Načeloma najraje kakšen spletni radio z izbrano glasbo.

Spletni seminar (webinar) ali konferenca v živo?

SEJ: Zagotovo dogodki v živo.

JS: Konferenca v živo.

Jaz in oglaševanje

Največja marketinška poteza vseh časov je:

SEJ: Just do it.

JS: Coca-Colin Božiček.

Najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta:

SEJ: Barbie.

JS: Pazi.se – ozaveščevalna kampanja o spletnih prevarah.

Oglas, ki mi pride na pamet:

SEJ: P&G – Mom, Tuš-Bricks, GA+ Kuhinje.

JS: Samsung Flip & Fold.

Znamke, ki me najbolj navdušujejo s svojimi oglasi:

SEJ: A1, Mercator.

JS: Samsung in Hofer.

Odgovore sogovornikov na vsa vprašanja, ki smo jima jih zastavili, lahko preberete v tiskani izdaji MM-a, #509.

Intervju

hh
11. 04. 2025

Sašo Sever, vodja oddelka za odnose z javnostmi v Zavarovalnici Triglav, je postal…

drama
10. 04. 2025

Jernej Pristov je izkušen komunikator, ki je svojo poklicno zvestobo zaprisegel…

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

Naši avtorji