z
Intervju

Življenje z znaMMkami

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na spletu. Naši sogovornici sta tokrat Tanja Jelača, direktorica marketinga v Podravki, in Mateja Gramc Debeljak, medijska direktorica v Omnicom Media Group Slovenija.

Jaz in blagovne znamke

Apple ali Samsung?

TJ: Apple.

MGD: Apple.

Prosecco ali rosé?

TJ: Prosecco.

MGD: Prosecco.

Cubo ali As?

TJ: Cubo.

MGD: Cubo.

Kindle ali tiskana knjiga?

TJ: Tiskana knjiga.

MGD: Tiskana knjiga.

Netflix ali HBO?

TJ: Netflix.

MGD: Netflix.

Siol.net ali 24ur.com?

TJ: Rada prebiram tuje portale, kot sta Wired in Fast Company.

MGD: Oboje.

Radio Center ali Radio 1?

TJ: Oboje.

MGD: Raje poslušam tuje kanale, kjer predvajajo predvsem glasbo.

Spletni seminar (webinar) ali konferenca v živo?

TJ: Konferenca v živo.

MGD: Konferenca v živo.

Jaz in oglaševanje

Največja marketinška poteza vseh časov je:

TJ: Pod vtisom filma Air bi rekla, da je to partnerska pogodba, ki jo je Nike podpisal z Michaelom Jordanom, v kateri je njegova mati Deloris zahtevala odstotek od vsakega prodanega para športne obutve Air Jordan, ki so bili oblikovani posebej zanj. Vse, kar je sledilo, ima močan pečat tudi danes, saj so Air Jordan med najbolje prodajanimi športnimi copati Nike vseh časov.

MGD: Med največjimi potezami v marketingu so bili na primer Applova oglasa »1984« in »Think Different«, ki sta znamko za vedno pozicionirala kot orodje ustvarjalcev, Coca-Cola, ki je izumila božič in Božička, kakršnega poznamo danes, in »Bakle svobode«, projekt Edwarda Bernaysa, sicer Freudovega nečaka, ki je leta 1929 tobačne izdelke predstavil kot simbol ženske emancipacije.

Najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta:

TJ: »Love Means Everything« za Gatorade, ki slavi zapuščino in kariero slavne tenisačice Serene Williams, preden je odigrala svojo zadnjo tekmo na odprtem prvenstvu ZDA.

MGD: Kampanja za British Airways, ki jo je zasnoval studio Uncommon London.

Oglas, ki mi pride na pamet:

TJ: »Po receptu matere narave« za Vegeto Natur.

MGD: »Poskrbite za svojo prebavo« za Donat.

Znamke, ki me najbolj navdušujejo s svojimi oglasi:

TJ: Avtentične z močnimi sporočili, ki opozarjajo na aktualne družbene teme, so edukativne, navdihujoče in ostajajo v spominu še dolgo po lansiranju.

MGD: Apple, Coca-Cola, Nike.

Odgovore sogovornic na vsa vprašanja, ki smo jima jih zastavili, lahko preberete v tiskani izdaji MM-a, #507.

Intervju

Nataša Pavlović Bujas
26. 10. 2024

Nataša Pavlović Bujas, predsednica Mednarodnega združenja za odnose z javnostmi (IPRA),…

»Največji zalogaj za komunikatorje je izjemno velik padec zaupanja. Ljudje ne zaupajo več nikomur, ne medijem ne vladi, niti organizacijam civilne…

z
25. 10. 2024

Aljoša Bagola predstavlja novo knjigo Ne! je moč. Njegov pronicljiv slog, povezan z…

Dokopati se želim do vzgibov, ki so pogosto tihe prepreke do srečnejšega in polnejšega življenja, in del mene, ki želi rasti in napredovati, si pri…

Petra Krulc
23. 10. 2024

Sogovornica nam je v intervjuju razkrila, kako gleda na svoje pretekle izzive, kaj jo je…

Najbolj učinkovite in kreativno presežne ideje namreč vedno temeljijo na izjemni strategiji, v tem duhu pa skušam usmerjati tudi Futurin podmladek.

Naši avtorji