žzz1
Intervju

Življenje z znaMMkami

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato smo se odločili, da jo objavimo tudi na spletu. Tokrat smo se podali v svet avtomobilizma.

Naša sogovornika sta Gregor Draksler, direktor oglaševanja in marketinga ter skrbnik marketinga na ravni Skupine Emil Frey, P Automobil Import, in Žiga Gliha, direktor integriranega tržnega komuniciranja v Pristopu.

Jaz in blagovne znamke

Apple ali Samsung?

GD: Apple, tudi če ne vedno najnovejši model.

ŽG: Apple.

Prosecco ali rosé?

GD: Prosecco, še raje pa dober beli cuvée.

ŽG: Vedno peneče. Med domačimi sem navdušen nad Bijano Cuvée Prestige.

Cubo ali As?

GD: Za gradom, Koper. Čeprav se mi zdi, da je trenutno žal zaprta.

GD: Bruno v Bašaniji in njihovi špageti grancevola.  

Kindle ali tiskana knjiga?

GD: Še vedno prisegam na občutek papirja v rokah.

ŽG: Knjige si zapomniš tudi po vonju.

Netflix ali HBO?

GD: Oba, odvisno od trenutnega navdiha in tega, kdo ima doma daljinca v rokah.

ŽG: Plačujem oba, gledam bolj malo. Netflix predvsem zaradi The Crown.  

Siol.net ali 24ur.com?

GD: 24ur.com.

ŽG: 24ur.com.

Radio Center ali Radio 1?

GD: Val 202.

ŽG: Radio MC2.

Spletni seminar (webinar) ali konferenca v živo?

GD: V živo je bolj doživeto.

ŽG: Druženje je vedno prva izbira.  

Jaz in oglaševanje

Največja marketinška poteza vseh časov je:

GD: Tesla.

ŽG: Lelosi.

Najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta:

GD: Zelo subjektivno – akcija Peugeot za poprodajne storitve »Nasvet strokovnjaka« z Rokom Bohincem v glavni vlogi.

ŽG: Corona – »Plastic fishing tournament«.

Oglas, ki mi pride na pamet:

GD: Peugeot 206 – »The Sculptor«.

ŽG: Bronhi – Lakše se diše.

Znamke, ki me najbolj navdušujejo s svojimi oglasi:

GD: John Lewis z božičnimi oglasi.

ŽG: John West, blagovna znamka ribjih konzerv.

Odgovore sogovornikov na vsa vprašanja, ki smo jima jih zastavili, lahko preberete v tiskani izdaji MM-a, #504.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji