Življenje z znaMMkami
Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato smo se odločili, da jo objavimo tudi na spletu. Tokrat smo se podali v svet avtomobilizma.
Naša sogovornika sta Gregor Draksler, direktor oglaševanja in marketinga ter skrbnik marketinga na ravni Skupine Emil Frey, P Automobil Import, in Žiga Gliha, direktor integriranega tržnega komuniciranja v Pristopu.
Jaz in blagovne znamke
Apple ali Samsung?
GD: Apple, tudi če ne vedno najnovejši model.
ŽG: Apple.
Prosecco ali rosé?
GD: Prosecco, še raje pa dober beli cuvée.
ŽG: Vedno peneče. Med domačimi sem navdušen nad Bijano Cuvée Prestige.
Cubo ali As?
GD: Za gradom, Koper. Čeprav se mi zdi, da je trenutno žal zaprta.
GD: Bruno v Bašaniji in njihovi špageti grancevola.
Kindle ali tiskana knjiga?
GD: Še vedno prisegam na občutek papirja v rokah.
ŽG: Knjige si zapomniš tudi po vonju.
Netflix ali HBO?
GD: Oba, odvisno od trenutnega navdiha in tega, kdo ima doma daljinca v rokah.
ŽG: Plačujem oba, gledam bolj malo. Netflix predvsem zaradi The Crown.
Siol.net ali 24ur.com?
GD: 24ur.com.
ŽG: 24ur.com.
Radio Center ali Radio 1?
GD: Val 202.
ŽG: Radio MC2.
Spletni seminar (webinar) ali konferenca v živo?
GD: V živo je bolj doživeto.
ŽG: Druženje je vedno prva izbira.
Jaz in oglaševanje
Največja marketinška poteza vseh časov je:
GD: Tesla.
ŽG: Lelosi.
Najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta:
GD: Zelo subjektivno – akcija Peugeot za poprodajne storitve »Nasvet strokovnjaka« z Rokom Bohincem v glavni vlogi.
ŽG: Corona – »Plastic fishing tournament«.
Oglas, ki mi pride na pamet:
GD: Peugeot 206 – »The Sculptor«.
ŽG: Bronhi – Lakše se diše.
Znamke, ki me najbolj navdušujejo s svojimi oglasi:
GD: John Lewis z božičnimi oglasi.
ŽG: John West, blagovna znamka ribjih konzerv.
Odgovore sogovornikov na vsa vprašanja, ki smo jima jih zastavili, lahko preberete v tiskani izdaji MM-a, #504.