dejtanje
Opaženo

#PravilaDejtanja

Akcija opozarja na znake nasilja v partnerskem odnosu, ko je ta šele na začetku.

Opis akcije: Akcijo so pripravili v agenciji Iz principa v sodelovanju z Ministrstvom za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti RS, z njo pa želijo ozavestiti mlada dekleta o dejanjih, ki v razmerju ne smejo biti dopustna.

»Najmanj vsako tretje dekle se že v fazi zmenkov, ko torej še ne živi s svojim fantom, sooča s posesivnostjo, nenehnim nadzorom in drugimi oblikami nasilja. Fant ji na primer določa, kaj lahko počne in kako se lahko obleče, s kom se lahko druži, pregleduje njen telefon, žali njeno inteligenco ali videz, ji omejuje stike s prijateljicami in jo, ko nista skupaj, preko telefona nenehno nadzoruje. Žal se marsikatero dekle ne zaveda, da so to znaki nasilja; še več – nekatera celo menijo, da so to znaki močne ljubezni. Resnica pa je, da so to opozorilni znaki nasilnega odnosa, ki lahko z leti postaja slabši,« opozarjajo v agenciji Iz principa.

Z oglaševalsko akcijo opozarjajo dekleta na 33 znakov nasilja v mladem partnerskem odnosu in jim sporočajo, da je takšno vedenje nedopustno. Hkrati jih želijo opolnomočiti, da se bodo lažje postavila zase in poiskala pot iz takšnih odnosov. K projektu so povabili tudi pevko in vplivnico Gajo Prestor, saj večina njenih sledilk sodi v ciljno skupino, ki jo želijo doseči z akcijo. Da je tematika aktualna, priča dejstvo, da si je spletno stran praviladejtanja.si v samo prvih dveh tednih ogledalo 5.000 ljudi, kar 25.000 pa jih je prisluhnilo Gaji Prestor na družbenih omrežjih.

dejtanje1

dejtanje2

dejtanje3

dejtanje4

Elementi akcije: spletna stran, serija plakatov, vplivnostni marketing, družbena omrežja, zloženke, obdaritve, odnosi z mediji

Sofinancer projekta: Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti RS

Vodja projekta v agenciji: Tanja Rudolf Čenčič

Kreativna direktorica in tekstopiska: Simona Kepic

Oblikovalka: Maja Krisper

Sodelavka v agenciji: Klara Nahtigal

Fotografije: Shutterstock

Trajanje akcije: september – oktober 2019

Zunanja sodelavka: Gaja Prestor

Oglaševanje na družbenih omrežjih: Beglobal

Zunanje oglaševanje: Fini oglasi

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji