cockta blondie
Opaženo

Cockta Blondie – Druga stran pomaranče

Cockta družina je bogatejša še za enega člana – Cockto Blondie, ki bo letošnje poletje osveževala vse ljubitelje oranžade.

Kratek opis akcije: »Dobro poznani Cocktin značaj na osnovi rastlinskih izvlečkov je tisti, ki jo dela edinstveno na tržišču – to je prava druga stran pomaranče! Seveda pa v skladu s Cocktino kakovostjo ne vsebuje glukozno-fruktoznega sirupa in jo polnimo z naravnim ogljikovim dioksidom. Receptura Blondie bo za zdaj ostala skrivnost, lahko pa vam razkrijemo drugo stran njenega značaja,« pravijo v Cockti.

»Drugo stran pomaranče« je ciljna skupina spoznala preko dražilne faze, kjer so se na profilih Cocktinih ambasadorjev pojavljale modre pomaranče. Nato so razkrili novo Blondie z inovativnimi darilnimi paketi – ogromnimi ponovno uporabljivimi modrimi pomarančami, ki so ob odprtju razkrile nov okus. Blondie pa je želela odkriti tudi svojo drugo stran in je k sodelovanju povabila »kraljico balkanskega trapa« Senidah. Skupaj so ustvarili glasbeno sodelovanje, edinstveno pesem in videospot z naslovom Druga strana, ki ga »poganjata« obe strani Cockte.

blondie1

blondie2

blondie3

blondie4

blondie5

blondie6

blondie7

Elementi akcije: posnetki na YouTubu, aktivnosti na Instagramu, darilni paketi

Kreativna agencija: DROM agency

Medijska agencija: PMG

Slogan: Leo Burnett

Predstavniki naročnika: Boris Loman, Aleksandra Grković, Jelena Slade-Šilović in Jelena Jelenc

Vodja projekta v agenciji: Špela Linec

Strateška direktorica: Milena Jakovljević

Tekstopiska: Maša Stanić

Umetniški direktor: Marko Klemen

Oblikovalec: Lazar Todorović

Fotografinja: Lara Rožemberg

Režiser in direktor fotografije: Igor Zećević

Montaža: Andrej Srebrnjak

Produkcijska hiša: Primate

Glasba: Senidah, Cazzafura in Diinzo

Čas trajanja akcije: od 10. maja do 15. junija 2022

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

answear
17. 08. 2022

Modna spletna trgovina Answear je od junija na voljo tudi v Sloveniji.

Zavedamo se, da dandanes biti le spletna modna platforma, ki ponuja nakup modnih artiklov, ni dovolj. Želimo biti več kot to. Prav tako se ne imamo…

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

Naši avtorji