cockta blondie
Opaženo

Cockta Blondie – Druga stran pomaranče

Cockta družina je bogatejša še za enega člana – Cockto Blondie, ki bo letošnje poletje osveževala vse ljubitelje oranžade.

Kratek opis akcije: »Dobro poznani Cocktin značaj na osnovi rastlinskih izvlečkov je tisti, ki jo dela edinstveno na tržišču – to je prava druga stran pomaranče! Seveda pa v skladu s Cocktino kakovostjo ne vsebuje glukozno-fruktoznega sirupa in jo polnimo z naravnim ogljikovim dioksidom. Receptura Blondie bo za zdaj ostala skrivnost, lahko pa vam razkrijemo drugo stran njenega značaja,« pravijo v Cockti.

»Drugo stran pomaranče« je ciljna skupina spoznala preko dražilne faze, kjer so se na profilih Cocktinih ambasadorjev pojavljale modre pomaranče. Nato so razkrili novo Blondie z inovativnimi darilnimi paketi – ogromnimi ponovno uporabljivimi modrimi pomarančami, ki so ob odprtju razkrile nov okus. Blondie pa je želela odkriti tudi svojo drugo stran in je k sodelovanju povabila »kraljico balkanskega trapa« Senidah. Skupaj so ustvarili glasbeno sodelovanje, edinstveno pesem in videospot z naslovom Druga strana, ki ga »poganjata« obe strani Cockte.

blondie1

blondie2

blondie3

blondie4

blondie5

blondie6

blondie7

Elementi akcije: posnetki na YouTubu, aktivnosti na Instagramu, darilni paketi

Kreativna agencija: DROM agency

Medijska agencija: PMG

Slogan: Leo Burnett

Predstavniki naročnika: Boris Loman, Aleksandra Grković, Jelena Slade-Šilović in Jelena Jelenc

Vodja projekta v agenciji: Špela Linec

Strateška direktorica: Milena Jakovljević

Tekstopiska: Maša Stanić

Umetniški direktor: Marko Klemen

Oblikovalec: Lazar Todorović

Fotografinja: Lara Rožemberg

Režiser in direktor fotografije: Igor Zećević

Montaža: Andrej Srebrnjak

Produkcijska hiša: Primate

Glasba: Senidah, Cazzafura in Diinzo

Čas trajanja akcije: od 10. maja do 15. junija 2022

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji