Cockta Blondie – Druga stran pomaranče
Cockta družina je bogatejša še za enega člana – Cockto Blondie, ki bo letošnje poletje osveževala vse ljubitelje oranžade.
Atlantic Grupa, Cockta
Kratek opis akcije: »Dobro poznani Cocktin značaj na osnovi rastlinskih izvlečkov je tisti, ki jo dela edinstveno na tržišču – to je prava druga stran pomaranče! Seveda pa v skladu s Cocktino kakovostjo ne vsebuje glukozno-fruktoznega sirupa in jo polnimo z naravnim ogljikovim dioksidom. Receptura Blondie bo za zdaj ostala skrivnost, lahko pa vam razkrijemo drugo stran njenega značaja,« pravijo v Cockti.
»Drugo stran pomaranče« je ciljna skupina spoznala preko dražilne faze, kjer so se na profilih Cocktinih ambasadorjev pojavljale modre pomaranče. Nato so razkrili novo Blondie z inovativnimi darilnimi paketi – ogromnimi ponovno uporabljivimi modrimi pomarančami, ki so ob odprtju razkrile nov okus. Blondie pa je želela odkriti tudi svojo drugo stran in je k sodelovanju povabila »kraljico balkanskega trapa« Senidah. Skupaj so ustvarili glasbeno sodelovanje, edinstveno pesem in videospot z naslovom Druga strana, ki ga »poganjata« obe strani Cockte.
Elementi akcije: posnetki na YouTubu, aktivnosti na Instagramu, darilni paketi
Kreativna agencija: DROM agency
Medijska agencija: PMG
Slogan: Leo Burnett
Predstavniki naročnika: Boris Loman, Aleksandra Grković, Jelena Slade-Šilović in Jelena Jelenc
Vodja projekta v agenciji: Špela Linec
Strateška direktorica: Milena Jakovljević
Tekstopiska: Maša Stanić
Umetniški direktor: Marko Klemen
Oblikovalec: Lazar Todorović
Fotografinja: Lara Rožemberg
Režiser in direktor fotografije: Igor Zećević
Montaža: Andrej Srebrnjak
Produkcijska hiša: Primate
Glasba: Senidah, Cazzafura in Diinzo
Čas trajanja akcije: od 10. maja do 15. junija 2022