cockta
Opaženo

Cocktine novoletne neobljube: V letu 2025 ne bom …

Cocktini plakati v središču Ljubljane mimoidoče vabijo, da pristopijo in nanje sami dopišejo svoje novoletne neobljube. Kampanjo so v sodelovanju s TAM-TAM-om zasnovali v DROM agency.

Kratek opis akcije: Ustvarjalci kampanje so povedali, da so novoletne zaobljube dvorezen meč – te nas lahko motivirajo in navdihnejo, a hkrati nosijo tudi skrito breme, to so družbena pričakovanja, primerjanje z drugimi in pritisk, da bi morali doseči nekaj velikega. »Zakaj bi pisali dolge sezname stvari, ki jih moramo doseči? Zakaj bi morali zastaviti življenjsko prelomne cilje? Popolnoma v redu je, če se odločimo, da ne bomo tekmovali z drugimi in zaživimo brez pritiska, avtentično in v svojem tempu. V mesecu, zasičenem s sporočili o velikih dosežkih, neizogibnih tradicijah in popolnih praznikih, je Cockta zato obrnila hrbet ustaljenim normam in ljudi spodbudila, naj sami odločijo, iz česa bo njihovo leto 2025,« pojasnjujejo sporočilo kampanje.                                                                  

V središču Ljubljane so se tako pojavili Cocktini plakati z novoletnimi neobljubami, ki so mimoidoče vabili, da pristopijo in nanje sami dopišejo svojo neobljubo: »V 2025 ne bom ...« Plakate so pospremili tudi z akcijo na družbenih omrežjih, kjer so uporabniki neobljube množično delili v obliki predlog za zgodbe (t. i. story template) Add yours.

cockta

cockta

V DROM agency so še dodali: »Glede na število napisanih in deljenih neobljub bi lahko rekli, da je Cocktina misija uspela. Vseeno pa dodajamo še prijazen opomnik za vas, ki to berete – sami odločate, iz česa bo vaše leto 2025. Srečno!« 

cockta                                                                                 

Elementi akcije: zunanje oglaševanje in družbena omrežja 

Predstavnika naročnika: Naima Abadžić in Boris Loman 

Agencija: DROM agency

Kreativna direktorica: Milena Jakovljević

Kreativni direktor za vizualne zasnove: Marko Klemen 

Oblikovalec: Marko Klemen

Tekstopiska: Ivona Repše

Skrbnik in ustvarjalec vsebin za družbena omrežja: Žiga Kuhel 

Vodja projekta: Blažka Klarić

Partner: TAM-TAM

Čas trajanja akcije: december 2024 in januar 2025 

cockta

cockta

cockta

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji