Cocktine novoletne neobljube: V letu 2025 ne bom …
Cocktini plakati v središču Ljubljane mimoidoče vabijo, da pristopijo in nanje sami dopišejo svoje novoletne neobljube. Kampanjo so v sodelovanju s TAM-TAM-om zasnovali v DROM agency.
Cockta
Kratek opis akcije: Ustvarjalci kampanje so povedali, da so novoletne zaobljube dvorezen meč – te nas lahko motivirajo in navdihnejo, a hkrati nosijo tudi skrito breme, to so družbena pričakovanja, primerjanje z drugimi in pritisk, da bi morali doseči nekaj velikega. »Zakaj bi pisali dolge sezname stvari, ki jih moramo doseči? Zakaj bi morali zastaviti življenjsko prelomne cilje? Popolnoma v redu je, če se odločimo, da ne bomo tekmovali z drugimi in zaživimo brez pritiska, avtentično in v svojem tempu. V mesecu, zasičenem s sporočili o velikih dosežkih, neizogibnih tradicijah in popolnih praznikih, je Cockta zato obrnila hrbet ustaljenim normam in ljudi spodbudila, naj sami odločijo, iz česa bo njihovo leto 2025,« pojasnjujejo sporočilo kampanje.
V središču Ljubljane so se tako pojavili Cocktini plakati z novoletnimi neobljubami, ki so mimoidoče vabili, da pristopijo in nanje sami dopišejo svojo neobljubo: »V 2025 ne bom ...« Plakate so pospremili tudi z akcijo na družbenih omrežjih, kjer so uporabniki neobljube množično delili v obliki predlog za zgodbe (t. i. story template) Add yours.
V DROM agency so še dodali: »Glede na število napisanih in deljenih neobljub bi lahko rekli, da je Cocktina misija uspela. Vseeno pa dodajamo še prijazen opomnik za vas, ki to berete – sami odločate, iz česa bo vaše leto 2025. Srečno!«
Elementi akcije: zunanje oglaševanje in družbena omrežja
Predstavnika naročnika: Naima Abadžić in Boris Loman
Agencija: DROM agency
Kreativna direktorica: Milena Jakovljević
Kreativni direktor za vizualne zasnove: Marko Klemen
Oblikovalec: Marko Klemen
Tekstopiska: Ivona Repše
Skrbnik in ustvarjalec vsebin za družbena omrežja: Žiga Kuhel
Vodja projekta: Blažka Klarić
Partner: TAM-TAM
Čas trajanja akcije: december 2024 in januar 2025