marles
Opaženo

Doma je vedno praznično

Marles v nadaljevanju kampanje »Končno doma« s prazničnim sporočilom Doma je vedno praznično poudarja vrednost trenutkov in zgodb, ki jih ustvarjamo doma.

Kratek opis akcije: »Naša vizija presega zgolj gradnjo hiš – osredotočamo se na omogočanje doma, ki postane središče življenja, topline in nepozabnih doživetij. Praznični dogodki, ki smo jih pripravili v sklopu kampanje, odsevajo to poslanstvo,« pravijo. Obiskovalci so tako lahko doživeli čarobno vzdušje v praznično okrašeni najpametnejši montažni hiši Dom24h, uživali v profesionalnem družinskem fotografiranju ter se udeležili dneva odprtih vrat, kjer so spoznali edinstveno tehnologijo gradnje, ki jo ponuja Marles.

S kampanjo želijo poudariti, da je dom več kot le prostor – je kraj, kjer se prepletajo zgodbe in trenutki, ki nas povezujejo. »Marles hiše in storitve niso zgolj arhitekturne rešitve, temveč izpolnjujejo sanje o domu, kjer lahko resnično živite svojo zgodbo, obkroženi s trajnostjo, inovacijami in udobjem,« pravijo.

marles1

marles2

marles3

Elementi akcije: praznični dan odprtih vrat s srečanji z arhitekti in prodajo, praznična dekoracija Dom24h, profesionalno družinsko fotografiranje v vzorčni hiši Marles, digitalna promocija, aktivnosti za obiskovalce

Predstavnica naročnika: Nika Bratović

Fotografa: Iztok Medja in Toni Konrad

Produkcijska hiša: Bright visuals

Medijska agencija: Omnicom Media Group

Trajanje akcije: od 1. decembra 2024 do 7. januarja 2025

Intervju

raw
12. 03. 2025

Minuli konec tedna smo obiskali otvoritev .raw laba, marketinške agencije, laboratorija…

Raw sami vidimo bolj kot laboratorij za znamke in ideje. Zakaj laboratorij? Ker ves čas inoviramo, iščemo nove rešitve, načine in poskušamo biti v…

zz
11. 03. 2025

Vizualna komunikacija je odlično orodje za spodbujanje medkulturnega dialoga in…

Razstava Strpnost je del globalnega umetniškega projekta Tolerance Project in s tokratno ljubljansko postavitvijo dosegamo že 210. izvedbo. Do danes…

zz
08. 03. 2025

»Matematike nikoli nisem imela rada, ampak reševanje komunikacijskih izzivov mi je bilo…

Interno komuniciranje je vodnik skozi organizacijske spremembe, daje novosti v kontekst, kaže pravo smer.

Naši avtorji