Doma je vedno praznično
Marles v nadaljevanju kampanje »Končno doma« s prazničnim sporočilom Doma je vedno praznično poudarja vrednost trenutkov in zgodb, ki jih ustvarjamo doma.
Marles
Kratek opis akcije: »Naša vizija presega zgolj gradnjo hiš – osredotočamo se na omogočanje doma, ki postane središče življenja, topline in nepozabnih doživetij. Praznični dogodki, ki smo jih pripravili v sklopu kampanje, odsevajo to poslanstvo,« pravijo. Obiskovalci so tako lahko doživeli čarobno vzdušje v praznično okrašeni najpametnejši montažni hiši Dom24h, uživali v profesionalnem družinskem fotografiranju ter se udeležili dneva odprtih vrat, kjer so spoznali edinstveno tehnologijo gradnje, ki jo ponuja Marles.
S kampanjo želijo poudariti, da je dom več kot le prostor – je kraj, kjer se prepletajo zgodbe in trenutki, ki nas povezujejo. »Marles hiše in storitve niso zgolj arhitekturne rešitve, temveč izpolnjujejo sanje o domu, kjer lahko resnično živite svojo zgodbo, obkroženi s trajnostjo, inovacijami in udobjem,« pravijo.
Elementi akcije: praznični dan odprtih vrat s srečanji z arhitekti in prodajo, praznična dekoracija Dom24h, profesionalno družinsko fotografiranje v vzorčni hiši Marles, digitalna promocija, aktivnosti za obiskovalce
Predstavnica naročnika: Nika Bratović
Fotografa: Iztok Medja in Toni Konrad
Produkcijska hiša: Bright visuals
Medijska agencija: Omnicom Media Group
Trajanje akcije: od 1. decembra 2024 do 7. januarja 2025