marles
Opaženo

Doma je vedno praznično

Marles v nadaljevanju kampanje »Končno doma« s prazničnim sporočilom Doma je vedno praznično poudarja vrednost trenutkov in zgodb, ki jih ustvarjamo doma.

Kratek opis akcije: »Naša vizija presega zgolj gradnjo hiš – osredotočamo se na omogočanje doma, ki postane središče življenja, topline in nepozabnih doživetij. Praznični dogodki, ki smo jih pripravili v sklopu kampanje, odsevajo to poslanstvo,« pravijo. Obiskovalci so tako lahko doživeli čarobno vzdušje v praznično okrašeni najpametnejši montažni hiši Dom24h, uživali v profesionalnem družinskem fotografiranju ter se udeležili dneva odprtih vrat, kjer so spoznali edinstveno tehnologijo gradnje, ki jo ponuja Marles.

S kampanjo želijo poudariti, da je dom več kot le prostor – je kraj, kjer se prepletajo zgodbe in trenutki, ki nas povezujejo. »Marles hiše in storitve niso zgolj arhitekturne rešitve, temveč izpolnjujejo sanje o domu, kjer lahko resnično živite svojo zgodbo, obkroženi s trajnostjo, inovacijami in udobjem,« pravijo.

marles1

marles2

marles3

Elementi akcije: praznični dan odprtih vrat s srečanji z arhitekti in prodajo, praznična dekoracija Dom24h, profesionalno družinsko fotografiranje v vzorčni hiši Marles, digitalna promocija, aktivnosti za obiskovalce

Predstavnica naročnika: Nika Bratović

Fotografa: Iztok Medja in Toni Konrad

Produkcijska hiša: Bright visuals

Medijska agencija: Omnicom Media Group

Trajanje akcije: od 1. decembra 2024 do 7. januarja 2025

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji