z
Opaženo

HOFER za praznike priporoča dvojno svežino

HOFER-jeva kampanja ostaja sinonim »plakativnosti«, saj so o svežini s fotografijo povedali več kot s tisoč besedami.

Kratek opis akcije: »Enostavna izpostavitev sveže ponudbe je v HOFER-ju relevantna skozi vse leto, tudi decembra, kupci pa jo v mesecu težkih pojedin težko spregledajo,« pravijo pri trgovcu. »Svežina je temelj HOFER-jeve ponudbe, zato je kampanja o svežini ena od ključnih v potrošnikovi končni percepciji trgovca. Kampanjo zato vsako leto razvijamo, da ostaja sveža v vseh pogledih,« dodajajo pri agenciji Saatchi&Saatchi Ljubljana.

Naročnik: HOFER Trgovina d.o.o.

Agencija: Saatchi & Saatchi Ljubljana

Elementi akcije: zunanje in spletno oglaševanje, tiskani oglasi, interni kanali (spletno mesto hofer.si, plakati, e-novice, interno komuniciranje), komunikacija na družbenih omrežjih

Predstavniki naročnika: Andrej Hrovat, Tamara Frank, Saša Režek, Mojca Kastelec in Nika Dostal

Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač

Vodja projekta: Vitan Hodnik

Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek

Tekstopisec: Zmago Žnidaršič

Umetniška direktorica: Špela Drašlar

Izvedbena oblikovalca: Sanja Biščan in Robert Lupše

Produkcija TV oglasov: Super16

Medijski zakup: Group M

Začetek aktivnosti: december 2024

z

Intervju

raw
12. 03. 2025

Minuli konec tedna smo obiskali otvoritev .raw laba, marketinške agencije, laboratorija…

Raw sami vidimo bolj kot laboratorij za znamke in ideje. Zakaj laboratorij? Ker ves čas inoviramo, iščemo nove rešitve, načine in poskušamo biti v…

zz
11. 03. 2025

Vizualna komunikacija je odlično orodje za spodbujanje medkulturnega dialoga in…

Razstava Strpnost je del globalnega umetniškega projekta Tolerance Project in s tokratno ljubljansko postavitvijo dosegamo že 210. izvedbo. Do danes…

zz
08. 03. 2025

»Matematike nikoli nisem imela rada, ampak reševanje komunikacijskih izzivov mi je bilo…

Interno komuniciranje je vodnik skozi organizacijske spremembe, daje novosti v kontekst, kaže pravo smer.

Naši avtorji