HOFER za praznike priporoča dvojno svežino
HOFER-jeva kampanja ostaja sinonim »plakativnosti«, saj so o svežini s fotografijo povedali več kot s tisoč besedami.
HOFER
Kratek opis akcije: »Enostavna izpostavitev sveže ponudbe je v HOFER-ju relevantna skozi vse leto, tudi decembra, kupci pa jo v mesecu težkih pojedin težko spregledajo,« pravijo pri trgovcu. »Svežina je temelj HOFER-jeve ponudbe, zato je kampanja o svežini ena od ključnih v potrošnikovi končni percepciji trgovca. Kampanjo zato vsako leto razvijamo, da ostaja sveža v vseh pogledih,« dodajajo pri agenciji Saatchi&Saatchi Ljubljana.
Naročnik: HOFER Trgovina d.o.o.
Agencija: Saatchi & Saatchi Ljubljana
Elementi akcije: zunanje in spletno oglaševanje, tiskani oglasi, interni kanali (spletno mesto hofer.si, plakati, e-novice, interno komuniciranje), komunikacija na družbenih omrežjih
Predstavniki naročnika: Andrej Hrovat, Tamara Frank, Saša Režek, Mojca Kastelec in Nika Dostal
Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač
Vodja projekta: Vitan Hodnik
Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek
Tekstopisec: Zmago Žnidaršič
Umetniška direktorica: Špela Drašlar
Izvedbena oblikovalca: Sanja Biščan in Robert Lupše
Produkcija TV oglasov: Super16
Medijski zakup: Group M
Začetek aktivnosti: december 2024