z
Opaženo

HOFER za praznike priporoča dvojno svežino

HOFER-jeva kampanja ostaja sinonim »plakativnosti«, saj so o svežini s fotografijo povedali več kot s tisoč besedami.

Kratek opis akcije: »Enostavna izpostavitev sveže ponudbe je v HOFER-ju relevantna skozi vse leto, tudi decembra, kupci pa jo v mesecu težkih pojedin težko spregledajo,« pravijo pri trgovcu. »Svežina je temelj HOFER-jeve ponudbe, zato je kampanja o svežini ena od ključnih v potrošnikovi končni percepciji trgovca. Kampanjo zato vsako leto razvijamo, da ostaja sveža v vseh pogledih,« dodajajo pri agenciji Saatchi&Saatchi Ljubljana.

Naročnik: HOFER Trgovina d.o.o.

Agencija: Saatchi & Saatchi Ljubljana

Elementi akcije: zunanje in spletno oglaševanje, tiskani oglasi, interni kanali (spletno mesto hofer.si, plakati, e-novice, interno komuniciranje), komunikacija na družbenih omrežjih

Predstavniki naročnika: Andrej Hrovat, Tamara Frank, Saša Režek, Mojca Kastelec in Nika Dostal

Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač

Vodja projekta: Vitan Hodnik

Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek

Tekstopisec: Zmago Žnidaršič

Umetniška direktorica: Špela Drašlar

Izvedbena oblikovalca: Sanja Biščan in Robert Lupše

Produkcija TV oglasov: Super16

Medijski zakup: Group M

Začetek aktivnosti: december 2024

z

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji