ikea
Opaženo

Ikea zagrabila viralne trende, a desetletje prepozno

Najnovejša oglaševalska akcija maloprodajnega velikana promovira prenovljeni program zvestobe Ikea Family. Čeprav program nagrajevanja, ki temelji na točkah, ni revolucionaren koncept za trgovca na drobno, se Ikea drži načela: »Bolje pozno kot nikoli.«

Prenovljeni program zvestobe Ikea Family se je na Švedskem že začel izvajati, do konca leta pa naj bi dosegel vse trge. Sporočilo »Bolje pozno kot nikoli« so pospremili z oživitvijo treh izzivov na družbenih omrežjih, ki so bili v modi pred približno desetimi leti. 

Harlem Shake, Mannequin Challenge, Bottle Flip

Oglasi, ki jih je ustvarila švedska agencija Åkestam Holst NoA, prikazujejo zaposlene v Ikei, ki se spopadajo s Harlem Shakeom (viralnim trenutkom iz leta 2013, v katerem skupine ljudi plešejo na odlomek iz pesmi »Harlem Shake«), Mannequin Challenge (trend iz leta 2016, v katerem udeleženci zamrznejo v manekenskem položaju) in Bottle Flip (pojav iz leta 2016, v katerem so ljudje vrgli delno napolnjeno plastenko v zrak in upali, da bo pravilno pristala).

Ikeini spoti izkoriščajo priljubljenost nostalgičnega marketinga in se pridružujejo blagovnim znamkam, kot so Spotify, Nintendo, Old Navy in Lipton, ki v zadnjem času oživljajo kulturne trende iz devetdesetih in zgodnjih dvatisočih.

Intervju

raw
12. 03. 2025

Minuli konec tedna smo obiskali otvoritev .raw laba, marketinške agencije, laboratorija…

Raw sami vidimo bolj kot laboratorij za znamke in ideje. Zakaj laboratorij? Ker ves čas inoviramo, iščemo nove rešitve, načine in poskušamo biti v…

zz
11. 03. 2025

Vizualna komunikacija je odlično orodje za spodbujanje medkulturnega dialoga in…

Razstava Strpnost je del globalnega umetniškega projekta Tolerance Project in s tokratno ljubljansko postavitvijo dosegamo že 210. izvedbo. Do danes…

zz
08. 03. 2025

»Matematike nikoli nisem imela rada, ampak reševanje komunikacijskih izzivov mi je bilo…

Interno komuniciranje je vodnik skozi organizacijske spremembe, daje novosti v kontekst, kaže pravo smer.

Naši avtorji