Išče se slovenski okus
Pri znamki Maestro so prišli do pomembnega spoznanja: na policah najdemo vse vrste začimbnih mešanic, razen ene – slovenske. Kje se skriva slovenski okus?
Maestro
Kratek opis akcije: Maestro, ki že 70 let slovi kot strokovnjak za začimbe, se je odločil odgovoriti na to vprašanje s pomočjo vseslovenske iskalne akcije. V kampanji ob 70. obletnici so povabili vse, ki med svojimi kuharskimi policami skrivajo uporabne namige, da jim pomagajo pri iskanju.
»Kje pa se skriva slovenski okus? V slovenskih kuhinjah, seveda. Ali bolj natančno na zapackanih, na roko zapisanih receptih, ki jih imajo naše mame, babice, dedki, strici, spravljene oziroma zatlačene nekje na kuhinjskih policah,« pravijo v Maestru, kjer so ob 70. obletnici znamke v sodelovanju z Agencijo 101 ustvaril UI-orodje, ki uporabnikove ročno napisane recepte digitalizira in izlušči najpogosteje uporabljene začimbe. »Tako se zakladi slovenske kuhinje ne bodo nikoli izgubili, recepti pa bodo ponudili vpogled v začimbe, ki se skrivajo v slovenskih jedeh,« pravijo snovalci akcije.
»V iskanje slovenskega okusa smo vključili vso Slovenijo. S podatki, ki jih bomo pridobili iz zbranih receptov, bomo tako lahko ustvarili prvo mešanico začimb za slovenske jedi. V njej pa bodo zbrane res samo tiste začimbe, ki so del slovenske kuhinje že od nekdaj,« pravijo v podjetju Podravka.
Vse, ki v svoji kuhinji skrivajo uporabne namige, vabijo k iskanju slovenskega okusa z zunanjimi oglasi, na prodajnih mestih, z oglasi na družbenih omrežjih in širše na spletu, s PR-vsebinami in z vplivneži. Zgodbo o iskanju slovenskega okusa in o prvi mešanici začimb za slovenske jedi pa so nadgradili tudi s slovenskim ornamentom Jožeta Karlovška, ki je svoje delo posvetil ohranjanju bogate kulturne dediščine. Tako so poleg dragocenih receptov poskrbeli tudi za ohranjanje pomembnega dela slovenske kulture.
Elementi akcije: pristajalna stran, zunanje oglaševanje, oglaševanje na prodajnih mestih, digitalno oglaševanje, družbena omrežja, sodelovanje z vplivneži
Predstavnici naročnika: Tanja Jelača in Danijela Medič
Direktorica projekta: Tina Slivnik
Kreativna direktorica: Eva Gjörek
Vodja projekta v agenciji: Minela Jelečević
Digitalna producentka: Kristina Zidar
Tekstopiska: Urška Čuk
Umetniški direktor: Miha Grobler
Oblikovalci: Ivana Katarina Milinković, Matic Strgar in Darja Kodrič
Vodja digitala: Uroš Svenšek
Strateginji za digitalne vsebine: Hana Klemen Godina in Maša Erčulj
Upravljavka družbenih omrežij: Lara Raztresen
Asistentka vodje projektov: Ajda Lah
Vodja digitalnega oglaševanja: Matej Peternel
Specialist za digitalni marketing: Jan Zavratnik
Spletni oblikovalec: Mitja Grebenjak
Razvijalca: Jan Zidar in Danijel Filipovič
Medijska agencija: OMG Slovenija
Trajanje akcije: od 11. junija do 21. julija 2024