Maestro
Opaženo

Išče se slovenski okus

Pri znamki Maestro so prišli do pomembnega spoznanja: na policah najdemo vse vrste začimbnih mešanic, razen ene – slovenske. Kje se skriva slovenski okus?

Kratek opis akcije: Maestro, ki že 70 let slovi kot strokovnjak za začimbe, se je odločil odgovoriti na to vprašanje s pomočjo vseslovenske iskalne akcije. V kampanji ob 70. obletnici so povabili vse, ki med svojimi kuharskimi policami skrivajo uporabne namige, da jim pomagajo pri iskanju.

»Kje pa se skriva slovenski okus? V slovenskih kuhinjah, seveda. Ali bolj natančno na zapackanih, na roko zapisanih receptih, ki jih imajo naše mame, babice, dedki, strici, spravljene oziroma zatlačene nekje na kuhinjskih policah,« pravijo v Maestru, kjer so ob 70. obletnici znamke v sodelovanju z Agencijo 101 ustvaril UI-orodje, ki uporabnikove ročno napisane recepte digitalizira in izlušči najpogosteje uporabljene začimbe. »Tako se zakladi slovenske kuhinje ne bodo nikoli izgubili, recepti pa bodo ponudili vpogled v začimbe, ki se skrivajo v slovenskih jedeh,« pravijo snovalci akcije.

»V iskanje slovenskega okusa smo vključili vso Slovenijo. S podatki, ki jih bomo pridobili iz zbranih receptov, bomo tako lahko ustvarili prvo mešanico začimb za slovenske jedi. V njej pa bodo zbrane res samo tiste začimbe, ki so del slovenske kuhinje že od nekdaj,« pravijo v podjetju Podravka.

maestro1

Vse, ki v svoji kuhinji skrivajo uporabne namige, vabijo k iskanju slovenskega okusa z zunanjimi oglasi, na prodajnih mestih, z oglasi na družbenih omrežjih in širše na spletu, s PR-vsebinami in z vplivneži. Zgodbo o iskanju slovenskega okusa in o prvi mešanici začimb za slovenske jedi pa so nadgradili tudi s slovenskim ornamentom Jožeta Karlovška, ki je svoje delo posvetil ohranjanju bogate kulturne dediščine. Tako so poleg dragocenih receptov poskrbeli tudi za ohranjanje pomembnega dela slovenske kulture.

maestro2

Elementi akcije: pristajalna stran, zunanje oglaševanje, oglaševanje na prodajnih mestih, digitalno oglaševanje, družbena omrežja, sodelovanje z vplivneži

Predstavnici naročnika: Tanja Jelača in Danijela Medič

Direktorica projekta: Tina Slivnik

Kreativna direktorica: Eva Gjörek

Vodja projekta v agenciji: Minela Jelečević

Digitalna producentka: Kristina Zidar

Tekstopiska: Urška Čuk

Umetniški direktor: Miha Grobler

Oblikovalci: Ivana Katarina Milinković, Matic Strgar in Darja Kodrič

Vodja digitala: Uroš Svenšek

Strateginji za digitalne vsebine: Hana Klemen Godina in Maša Erčulj

Upravljavka družbenih omrežij: Lara Raztresen

Asistentka vodje projektov: Ajda Lah

Vodja digitalnega oglaševanja: Matej Peternel

Specialist za digitalni marketing: Jan Zavratnik

Spletni oblikovalec: Mitja Grebenjak

Razvijalca: Jan Zidar in Danijel Filipovič

Medijska agencija: OMG Slovenija

Trajanje akcije: od 11. junija do 21. julija 2024

Intervju

Monique Zytnik
05. 10. 2024

Umetna inteligenca je lahko izjemno koristno orodje tudi, ko gre za interno komuniciranje…

Trenutno je v ospredju generativna umetna inteligenca. Nedavna Gertnerjeva študija je razkrila, da se 94 odstotkov vodij komuniciranja z vsega sveta…

zz
05. 10. 2024

Pum Lefebure, soustanoviteljica oblikovalske agencije Design Army iz Washingtona, bo…

Naročniki, ki jih izberete danes, postavijo temelje za tiste, ki jih boste dobili jutri. Ne gre za to, kdo lahko plača, gre za to, kdo vam bo…

gž
02. 10. 2024

Z oblikovalcem Gregorjem Žakljem smo se pogovarjali o trendih na področju oblikovanja.…

Naši avtorji