Maestro
Opaženo

Išče se slovenski okus

Pri znamki Maestro so prišli do pomembnega spoznanja: na policah najdemo vse vrste začimbnih mešanic, razen ene – slovenske. Kje se skriva slovenski okus?

Kratek opis akcije: Maestro, ki že 70 let slovi kot strokovnjak za začimbe, se je odločil odgovoriti na to vprašanje s pomočjo vseslovenske iskalne akcije. V kampanji ob 70. obletnici so povabili vse, ki med svojimi kuharskimi policami skrivajo uporabne namige, da jim pomagajo pri iskanju.

»Kje pa se skriva slovenski okus? V slovenskih kuhinjah, seveda. Ali bolj natančno na zapackanih, na roko zapisanih receptih, ki jih imajo naše mame, babice, dedki, strici, spravljene oziroma zatlačene nekje na kuhinjskih policah,« pravijo v Maestru, kjer so ob 70. obletnici znamke v sodelovanju z Agencijo 101 ustvaril UI-orodje, ki uporabnikove ročno napisane recepte digitalizira in izlušči najpogosteje uporabljene začimbe. »Tako se zakladi slovenske kuhinje ne bodo nikoli izgubili, recepti pa bodo ponudili vpogled v začimbe, ki se skrivajo v slovenskih jedeh,« pravijo snovalci akcije.

»V iskanje slovenskega okusa smo vključili vso Slovenijo. S podatki, ki jih bomo pridobili iz zbranih receptov, bomo tako lahko ustvarili prvo mešanico začimb za slovenske jedi. V njej pa bodo zbrane res samo tiste začimbe, ki so del slovenske kuhinje že od nekdaj,« pravijo v podjetju Podravka.

maestro1

Vse, ki v svoji kuhinji skrivajo uporabne namige, vabijo k iskanju slovenskega okusa z zunanjimi oglasi, na prodajnih mestih, z oglasi na družbenih omrežjih in širše na spletu, s PR-vsebinami in z vplivneži. Zgodbo o iskanju slovenskega okusa in o prvi mešanici začimb za slovenske jedi pa so nadgradili tudi s slovenskim ornamentom Jožeta Karlovška, ki je svoje delo posvetil ohranjanju bogate kulturne dediščine. Tako so poleg dragocenih receptov poskrbeli tudi za ohranjanje pomembnega dela slovenske kulture.

maestro2

Elementi akcije: pristajalna stran, zunanje oglaševanje, oglaševanje na prodajnih mestih, digitalno oglaševanje, družbena omrežja, sodelovanje z vplivneži

Predstavnici naročnika: Tanja Jelača in Danijela Medič

Direktorica projekta: Tina Slivnik

Kreativna direktorica: Eva Gjörek

Vodja projekta v agenciji: Minela Jelečević

Digitalna producentka: Kristina Zidar

Tekstopiska: Urška Čuk

Umetniški direktor: Miha Grobler

Oblikovalci: Ivana Katarina Milinković, Matic Strgar in Darja Kodrič

Vodja digitala: Uroš Svenšek

Strateginji za digitalne vsebine: Hana Klemen Godina in Maša Erčulj

Upravljavka družbenih omrežij: Lara Raztresen

Asistentka vodje projektov: Ajda Lah

Vodja digitalnega oglaševanja: Matej Peternel

Specialist za digitalni marketing: Jan Zavratnik

Spletni oblikovalec: Mitja Grebenjak

Razvijalca: Jan Zidar in Danijel Filipovič

Medijska agencija: OMG Slovenija

Trajanje akcije: od 11. junija do 21. julija 2024

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji