zz
Opaženo

Jana X Tadej Pogačar

Blagovna znamka Jana v aktualni tržnokomunikacijski akciji sodeluje s kolesarskim asom Tadejem Pogačarjem.

Kratek opis akcije: Jana v času najprestižnejše in najzahtevnejše kolesarske dirke na svetu, Tour de France, podpira slovenskega kolesarskega asa Tadeja Pogačarja. Njihova skupna odločnost in predanost odličnosti ter brezkompromisnim standardom jih žene naprej, navdihuje druge, da premikajo meje in dosegajo nove višine.

Elementi akcije: zunanje oglaševanje

Upravitelj sponzorskih pravic: Nameholder

Medijska agencija: Studio Nexus

Predstavnik naročnika: Jerko Matulović

Vodja projekta v agenciji: Maja Tonković

Kreativna direktorica: Ana Burazer

Tekstopiska: Vedrana Cirkveni

Umetniški direktor: Krešimir Grancarić

Oblikovalec: Krešimir Grancarić

Fotograf: Alen Milavec

Čas trajanja akcije: 6. julij-27. september 2023

aa

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji