zz
Opaženo

Jana X Tadej Pogačar

Blagovna znamka Jana v aktualni tržnokomunikacijski akciji sodeluje s kolesarskim asom Tadejem Pogačarjem.

Kratek opis akcije: Jana v času najprestižnejše in najzahtevnejše kolesarske dirke na svetu, Tour de France, podpira slovenskega kolesarskega asa Tadeja Pogačarja. Njihova skupna odločnost in predanost odličnosti ter brezkompromisnim standardom jih žene naprej, navdihuje druge, da premikajo meje in dosegajo nove višine.

Elementi akcije: zunanje oglaševanje

Upravitelj sponzorskih pravic: Nameholder

Medijska agencija: Studio Nexus

Predstavnik naročnika: Jerko Matulović

Vodja projekta v agenciji: Maja Tonković

Kreativna direktorica: Ana Burazer

Tekstopiska: Vedrana Cirkveni

Umetniški direktor: Krešimir Grancarić

Oblikovalec: Krešimir Grancarić

Fotograf: Alen Milavec

Čas trajanja akcije: 6. julij-27. september 2023

aa

Intervju

raw
12. 03. 2025

Minuli konec tedna smo obiskali otvoritev .raw laba, marketinške agencije, laboratorija…

Raw sami vidimo bolj kot laboratorij za znamke in ideje. Zakaj laboratorij? Ker ves čas inoviramo, iščemo nove rešitve, načine in poskušamo biti v…

zz
11. 03. 2025

Vizualna komunikacija je odlično orodje za spodbujanje medkulturnega dialoga in…

Razstava Strpnost je del globalnega umetniškega projekta Tolerance Project in s tokratno ljubljansko postavitvijo dosegamo že 210. izvedbo. Do danes…

zz
08. 03. 2025

»Matematike nikoli nisem imela rada, ampak reševanje komunikacijskih izzivov mi je bilo…

Interno komuniciranje je vodnik skozi organizacijske spremembe, daje novosti v kontekst, kaže pravo smer.

Naši avtorji