zz
Opaženo

Jana X Tadej Pogačar

Blagovna znamka Jana v aktualni tržnokomunikacijski akciji sodeluje s kolesarskim asom Tadejem Pogačarjem.

Kratek opis akcije: Jana v času najprestižnejše in najzahtevnejše kolesarske dirke na svetu, Tour de France, podpira slovenskega kolesarskega asa Tadeja Pogačarja. Njihova skupna odločnost in predanost odličnosti ter brezkompromisnim standardom jih žene naprej, navdihuje druge, da premikajo meje in dosegajo nove višine.

Elementi akcije: zunanje oglaševanje

Upravitelj sponzorskih pravic: Nameholder

Medijska agencija: Studio Nexus

Predstavnik naročnika: Jerko Matulović

Vodja projekta v agenciji: Maja Tonković

Kreativna direktorica: Ana Burazer

Tekstopiska: Vedrana Cirkveni

Umetniški direktor: Krešimir Grancarić

Oblikovalec: Krešimir Grancarić

Fotograf: Alen Milavec

Čas trajanja akcije: 6. julij-27. september 2023

aa

Intervju

blaz
06. 11. 2024

Priljubljenost TikToka ne pojenja, o čemer smo se pogovarjali z Blažem Vižintinom,…

zz
02. 11. 2024

S Klemnom Selakovičem, enim od najbolj priljubljenih podkasterjev v Sloveniji, smo se…

Kako ustvarjati za nekoga? Mar ne pomeni ustvarjati »za nekoga« ustvarjati z namenom ugajanja? Če ustvarjalec ustvarja za urednika, šefa ali ciljno…

Nataša Pavlović Bujas
26. 10. 2024

Nataša Pavlović Bujas, predsednica Mednarodnega združenja za odnose z javnostmi (IPRA),…

»Največji zalogaj za komunikatorje je izjemno velik padec zaupanja. Ljudje ne zaupajo več nikomur, ne medijem ne vladi, niti organizacijam civilne…

Naši avtorji