Ko bom velik
Opaženo

Ko bom velik, bom …

Ob mednarodnem dnevu otroka so Tom Telefon, Zavod Vozim in Logout v sodelovanju s kreativno agencijo Pristop ozaveščali starše in druge odrasle, naj (p)ostanemo dober zgled za najmlajše.

Kratek opis akcije: »Vsi smo že kdaj slišali: 'Poglej jo, izrezana mama.' ali pa 'Ko bom velik, bom kot oči.' V zgodnjem obdobju odraščanja smo odrasli otrokom največji vzorniki. Otroci so kot male spužve, ki srkajo informacije z vseh strani, zato je popolnoma normalno in pričakovano, da nas velikokrat posnemajo in vzorce prenesejo v poznejša obdobja. Ne posnemajo pa samo dobrih navad, temveč tudi slabe,« opozarjajo snovalci akcije.

S kampanjo so želeli opozoriti na nevarnost posnemanja slabih navad in ozavestiti tako starše kot tudi preostale odrasle, da (p)ostanemo dober zgled za naše najmlajše. O posnemanju slabega namreč pričajo realne izjave otrok, ki so bile tudi navdih za kampanjo in so objavljene tudi na spletni strani Logout.

S komunikacijo, ki jo zaznamujejo barvita otroška pisava in izjave, ki izhajajo iz opažanja otrok, nagovarjajo različne problematike, kot so prekomerna uporaba zaslonov, neprimerno obnašanje na cesti in pomanjkanje bližine. Sporočilo kampanje se širi na družbenih omrežjih vseh vključenih partnerjev, v tiskanih medijih in zunanjem oglaševanju. Na spletni strani, kjer lahko najdete avtentične izjave otrok, pa so partnerji pripravili tudi nasvete, kako lahko prav vsi postanemo boljši zgled najmlajšim. 

Ko bom velik1

Ko bom velik2

Elementi akcije: tiskani oglasi, zunanje in spletno oglaševanje, družbena omrežja

Predstavniki naročnika: Boris Veler (Logout), Tjaša Bertoncelj (ZPMS – Tom Telefon) in Leonida Pevec (Zavod Vozim)

Strateginji: Eva Šterk in Tamma Žbontar

Vodenje projekta: Neža Šimenc

Kreativni direktor in tekstopisec: Jure Tovrljan

Oblikovalka: Patricija Rantaša, otroci

Izvedbeni oblikovalec: Emil Barbarić

Trajanje akcije: od 21. novembra do 21. decembra 2024

Intervju

raw
12. 03. 2025

Minuli konec tedna smo obiskali otvoritev .raw laba, marketinške agencije, laboratorija…

Raw sami vidimo bolj kot laboratorij za znamke in ideje. Zakaj laboratorij? Ker ves čas inoviramo, iščemo nove rešitve, načine in poskušamo biti v…

zz
11. 03. 2025

Vizualna komunikacija je odlično orodje za spodbujanje medkulturnega dialoga in…

Razstava Strpnost je del globalnega umetniškega projekta Tolerance Project in s tokratno ljubljansko postavitvijo dosegamo že 210. izvedbo. Do danes…

zz
08. 03. 2025

»Matematike nikoli nisem imela rada, ampak reševanje komunikacijskih izzivov mi je bilo…

Interno komuniciranje je vodnik skozi organizacijske spremembe, daje novosti v kontekst, kaže pravo smer.

Naši avtorji