Ko bom velik
Opaženo

Ko bom velik, bom …

Ob mednarodnem dnevu otroka so Tom Telefon, Zavod Vozim in Logout v sodelovanju s kreativno agencijo Pristop ozaveščali starše in druge odrasle, naj (p)ostanemo dober zgled za najmlajše.

Kratek opis akcije: »Vsi smo že kdaj slišali: 'Poglej jo, izrezana mama.' ali pa 'Ko bom velik, bom kot oči.' V zgodnjem obdobju odraščanja smo odrasli otrokom največji vzorniki. Otroci so kot male spužve, ki srkajo informacije z vseh strani, zato je popolnoma normalno in pričakovano, da nas velikokrat posnemajo in vzorce prenesejo v poznejša obdobja. Ne posnemajo pa samo dobrih navad, temveč tudi slabe,« opozarjajo snovalci akcije.

S kampanjo so želeli opozoriti na nevarnost posnemanja slabih navad in ozavestiti tako starše kot tudi preostale odrasle, da (p)ostanemo dober zgled za naše najmlajše. O posnemanju slabega namreč pričajo realne izjave otrok, ki so bile tudi navdih za kampanjo in so objavljene tudi na spletni strani Logout.

S komunikacijo, ki jo zaznamujejo barvita otroška pisava in izjave, ki izhajajo iz opažanja otrok, nagovarjajo različne problematike, kot so prekomerna uporaba zaslonov, neprimerno obnašanje na cesti in pomanjkanje bližine. Sporočilo kampanje se širi na družbenih omrežjih vseh vključenih partnerjev, v tiskanih medijih in zunanjem oglaševanju. Na spletni strani, kjer lahko najdete avtentične izjave otrok, pa so partnerji pripravili tudi nasvete, kako lahko prav vsi postanemo boljši zgled najmlajšim. 

Ko bom velik1

Ko bom velik2

Elementi akcije: tiskani oglasi, zunanje in spletno oglaševanje, družbena omrežja

Predstavniki naročnika: Boris Veler (Logout), Tjaša Bertoncelj (ZPMS – Tom Telefon) in Leonida Pevec (Zavod Vozim)

Strateginji: Eva Šterk in Tamma Žbontar

Vodenje projekta: Neža Šimenc

Kreativni direktor in tekstopisec: Jure Tovrljan

Oblikovalka: Patricija Rantaša, otroci

Izvedbeni oblikovalec: Emil Barbarić

Trajanje akcije: od 21. novembra do 21. decembra 2024

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji