Ko bom velik, bom …
Ob mednarodnem dnevu otroka so Tom Telefon, Zavod Vozim in Logout v sodelovanju s kreativno agencijo Pristop ozaveščali starše in druge odrasle, naj (p)ostanemo dober zgled za najmlajše.
Tom Telefon, Zavod Vozim, Logout
Kratek opis akcije: »Vsi smo že kdaj slišali: 'Poglej jo, izrezana mama.' ali pa 'Ko bom velik, bom kot oči.' V zgodnjem obdobju odraščanja smo odrasli otrokom največji vzorniki. Otroci so kot male spužve, ki srkajo informacije z vseh strani, zato je popolnoma normalno in pričakovano, da nas velikokrat posnemajo in vzorce prenesejo v poznejša obdobja. Ne posnemajo pa samo dobrih navad, temveč tudi slabe,« opozarjajo snovalci akcije.
S kampanjo so želeli opozoriti na nevarnost posnemanja slabih navad in ozavestiti tako starše kot tudi preostale odrasle, da (p)ostanemo dober zgled za naše najmlajše. O posnemanju slabega namreč pričajo realne izjave otrok, ki so bile tudi navdih za kampanjo in so objavljene tudi na spletni strani Logout.
S komunikacijo, ki jo zaznamujejo barvita otroška pisava in izjave, ki izhajajo iz opažanja otrok, nagovarjajo različne problematike, kot so prekomerna uporaba zaslonov, neprimerno obnašanje na cesti in pomanjkanje bližine. Sporočilo kampanje se širi na družbenih omrežjih vseh vključenih partnerjev, v tiskanih medijih in zunanjem oglaševanju. Na spletni strani, kjer lahko najdete avtentične izjave otrok, pa so partnerji pripravili tudi nasvete, kako lahko prav vsi postanemo boljši zgled najmlajšim.
Elementi akcije: tiskani oglasi, zunanje in spletno oglaševanje, družbena omrežja
Predstavniki naročnika: Boris Veler (Logout), Tjaša Bertoncelj (ZPMS – Tom Telefon) in Leonida Pevec (Zavod Vozim)
Strateginji: Eva Šterk in Tamma Žbontar
Vodenje projekta: Neža Šimenc
Kreativni direktor in tekstopisec: Jure Tovrljan
Oblikovalka: Patricija Rantaša, otroci
Izvedbeni oblikovalec: Emil Barbarić
Trajanje akcije: od 21. novembra do 21. decembra 2024