la popsi
Opaženo

La Popsi

La Popsi, blagovna znamka zamrznjenega sadja na palčki, po zmagi v projektu »Štartaj, Slovenija« samostojno vstopa na trg. Agencija Formitas Creative je zanjo zasnovala oglaševalsko akcijo, v kateri v ospredje postavlja sadje, svežino in igrivost.

Kratek opis akcije: »Zamrznjeno sadje na palčki se v vsej svoji barvitosti, igrivosti in s svežino predstavlja v seriji televizijskih oglasov. Glavni element oglasa je sadje, ki dobi povsem novo vlogo v vsakodnevnih situacijah: ko sadje oživi in te zjutraj zbudi pomarančna budilka, odišavi limonin parfum, nato pa se v pisarni oglasiš na bananin telefon, veš, da je pred tabo neobičajen dan,« pravijo v agenciji Formitas Creative. La Popsi v oglasu razkrije še dva nova okusa – za še več idej, barvitosti in neobičajne zabave.

la popsi1

la popsi2

la popsi3

la popsi5

la popsi6

Elementi akcije: serija televizijskih spotov, spletni oglasi, komunikacija na družbenih omrežjih, vsebinski promocijski članki

Predstavnici naročnika: Karmen Meze in Neža Mlakar

Vodja projekta v agenciji: Žana Močnik Koncilija

Kreativni in umetniški direktor: Blaž Ritmanič

Tekstopiska: Larisa Kočjaž

Produkcijska hiša: Studio Bomba

Režiser: Aljoša Rebolj

Medijska agencija: AM Komunikacije

Intervju

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

blaz
06. 11. 2024

Priljubljenost TikToka ne pojenja, o čemer smo se pogovarjali z Blažem Vižintinom,…

zz
02. 11. 2024

S Klemnom Selakovičem, enim od najbolj priljubljenih podkasterjev v Sloveniji, smo se…

Kako ustvarjati za nekoga? Mar ne pomeni ustvarjati »za nekoga« ustvarjati z namenom ugajanja? Če ustvarjalec ustvarja za urednika, šefa ali ciljno…

Naši avtorji