La Popsi
La Popsi, blagovna znamka zamrznjenega sadja na palčki, po zmagi v projektu »Štartaj, Slovenija« samostojno vstopa na trg. Agencija Formitas Creative je zanjo zasnovala oglaševalsko akcijo, v kateri v ospredje postavlja sadje, svežino in igrivost.
La Popsi
Kratek opis akcije: »Zamrznjeno sadje na palčki se v vsej svoji barvitosti, igrivosti in s svežino predstavlja v seriji televizijskih oglasov. Glavni element oglasa je sadje, ki dobi povsem novo vlogo v vsakodnevnih situacijah: ko sadje oživi in te zjutraj zbudi pomarančna budilka, odišavi limonin parfum, nato pa se v pisarni oglasiš na bananin telefon, veš, da je pred tabo neobičajen dan,« pravijo v agenciji Formitas Creative. La Popsi v oglasu razkrije še dva nova okusa – za še več idej, barvitosti in neobičajne zabave.
Elementi akcije: serija televizijskih spotov, spletni oglasi, komunikacija na družbenih omrežjih, vsebinski promocijski članki
Predstavnici naročnika: Karmen Meze in Neža Mlakar
Vodja projekta v agenciji: Žana Močnik Koncilija
Kreativni in umetniški direktor: Blaž Ritmanič
Tekstopiska: Larisa Kočjaž
Produkcijska hiša: Studio Bomba
Režiser: Aljoša Rebolj
Medijska agencija: AM Komunikacije