la popsi
Opaženo

La Popsi

La Popsi, blagovna znamka zamrznjenega sadja na palčki, po zmagi v projektu »Štartaj, Slovenija« samostojno vstopa na trg. Agencija Formitas Creative je zanjo zasnovala oglaševalsko akcijo, v kateri v ospredje postavlja sadje, svežino in igrivost.

Kratek opis akcije: »Zamrznjeno sadje na palčki se v vsej svoji barvitosti, igrivosti in s svežino predstavlja v seriji televizijskih oglasov. Glavni element oglasa je sadje, ki dobi povsem novo vlogo v vsakodnevnih situacijah: ko sadje oživi in te zjutraj zbudi pomarančna budilka, odišavi limonin parfum, nato pa se v pisarni oglasiš na bananin telefon, veš, da je pred tabo neobičajen dan,« pravijo v agenciji Formitas Creative. La Popsi v oglasu razkrije še dva nova okusa – za še več idej, barvitosti in neobičajne zabave.

la popsi1

la popsi2

la popsi3

la popsi5

la popsi6

Elementi akcije: serija televizijskih spotov, spletni oglasi, komunikacija na družbenih omrežjih, vsebinski promocijski članki

Predstavnici naročnika: Karmen Meze in Neža Mlakar

Vodja projekta v agenciji: Žana Močnik Koncilija

Kreativni in umetniški direktor: Blaž Ritmanič

Tekstopiska: Larisa Kočjaž

Produkcijska hiša: Studio Bomba

Režiser: Aljoša Rebolj

Medijska agencija: AM Komunikacije

Intervju

hh
11. 04. 2025

Sašo Sever, vodja oddelka za odnose z javnostmi v Zavarovalnici Triglav, je postal…

drama
10. 04. 2025

Jernej Pristov je izkušen komunikator, ki je svojo poklicno zvestobo zaprisegel…

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

Naši avtorji