mercator kolo
Opaženo

Mercator v najboljši družbi z Matejem Mohoričem

Mercator je pripravljen na kolesarsko sezono z vrhunsko opremo Bahrain Victorious.

Kratek opis akcije: V Mercatorju nadaljujejo komunikacijo Mojih znamk v športnem duhu in vabijo na kolo z SMS-nagradno igro, ki podarja kolesarsko opremo Bahrain Victorious. Mercator kot podpornik športa tokrat izpostavlja Mateja Mohoriča, aktualnega državnega prvaka v cestnem kolesarstvu, katerega sponzor so. Kampanja živi na televiziji, internih kanalih, družbenih omrežjih, Viberju in z vplivneži na Tiktoku.

mercator na kolo

Elementi akcije: televizijski, radijski in tiskani oglasi, digitalno oglaševanje, oglaševanje na prodajnih mestih

Predstavnice naročnika: Andreja Zadnik Andoljšek, Viktorija Radojević Mavrič in Mateja Smodila

Kreativni direktor in tekstopisec: Matej Kodrič

Direktorici projekta v agenciji: Andreja Veršič in Brigita Švigelj

Mlajša vodja projektov v agenciji: Anja Popovič

Umetniški direktor: Matt Penko

Oblikovalec: Mark Caserman

Produkcijska hiša: EFE, koprodukcija Wecam

Režiser: Klemen Mramor

Medijska agencija: Studio Nexus

Intervju

raw
12. 03. 2025

Minuli konec tedna smo obiskali otvoritev .raw laba, marketinške agencije, laboratorija…

Raw sami vidimo bolj kot laboratorij za znamke in ideje. Zakaj laboratorij? Ker ves čas inoviramo, iščemo nove rešitve, načine in poskušamo biti v…

zz
11. 03. 2025

Vizualna komunikacija je odlično orodje za spodbujanje medkulturnega dialoga in…

Razstava Strpnost je del globalnega umetniškega projekta Tolerance Project in s tokratno ljubljansko postavitvijo dosegamo že 210. izvedbo. Do danes…

zz
08. 03. 2025

»Matematike nikoli nisem imela rada, ampak reševanje komunikacijskih izzivov mi je bilo…

Interno komuniciranje je vodnik skozi organizacijske spremembe, daje novosti v kontekst, kaže pravo smer.

Naši avtorji