mercator kolo
Opaženo

Mercator v najboljši družbi z Matejem Mohoričem

Mercator je pripravljen na kolesarsko sezono z vrhunsko opremo Bahrain Victorious.

Kratek opis akcije: V Mercatorju nadaljujejo komunikacijo Mojih znamk v športnem duhu in vabijo na kolo z SMS-nagradno igro, ki podarja kolesarsko opremo Bahrain Victorious. Mercator kot podpornik športa tokrat izpostavlja Mateja Mohoriča, aktualnega državnega prvaka v cestnem kolesarstvu, katerega sponzor so. Kampanja živi na televiziji, internih kanalih, družbenih omrežjih, Viberju in z vplivneži na Tiktoku.

mercator na kolo

Elementi akcije: televizijski, radijski in tiskani oglasi, digitalno oglaševanje, oglaševanje na prodajnih mestih

Predstavnice naročnika: Andreja Zadnik Andoljšek, Viktorija Radojević Mavrič in Mateja Smodila

Kreativni direktor in tekstopisec: Matej Kodrič

Direktorici projekta v agenciji: Andreja Veršič in Brigita Švigelj

Mlajša vodja projektov v agenciji: Anja Popovič

Umetniški direktor: Matt Penko

Oblikovalec: Mark Caserman

Produkcijska hiša: EFE, koprodukcija Wecam

Režiser: Klemen Mramor

Medijska agencija: Studio Nexus

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji