mercator kolo
Opaženo

Mercator v najboljši družbi z Matejem Mohoričem

Mercator je pripravljen na kolesarsko sezono z vrhunsko opremo Bahrain Victorious.

Kratek opis akcije: V Mercatorju nadaljujejo komunikacijo Mojih znamk v športnem duhu in vabijo na kolo z SMS-nagradno igro, ki podarja kolesarsko opremo Bahrain Victorious. Mercator kot podpornik športa tokrat izpostavlja Mateja Mohoriča, aktualnega državnega prvaka v cestnem kolesarstvu, katerega sponzor so. Kampanja živi na televiziji, internih kanalih, družbenih omrežjih, Viberju in z vplivneži na Tiktoku.

mercator na kolo

Elementi akcije: televizijski, radijski in tiskani oglasi, digitalno oglaševanje, oglaševanje na prodajnih mestih

Predstavnice naročnika: Andreja Zadnik Andoljšek, Viktorija Radojević Mavrič in Mateja Smodila

Kreativni direktor in tekstopisec: Matej Kodrič

Direktorici projekta v agenciji: Andreja Veršič in Brigita Švigelj

Mlajša vodja projektov v agenciji: Anja Popovič

Umetniški direktor: Matt Penko

Oblikovalec: Mark Caserman

Produkcijska hiša: EFE, koprodukcija Wecam

Režiser: Klemen Mramor

Medijska agencija: Studio Nexus

Intervju

blaz
06. 11. 2024

Priljubljenost TikToka ne pojenja, o čemer smo se pogovarjali z Blažem Vižintinom,…

zz
02. 11. 2024

S Klemnom Selakovičem, enim od najbolj priljubljenih podkasterjev v Sloveniji, smo se…

Kako ustvarjati za nekoga? Mar ne pomeni ustvarjati »za nekoga« ustvarjati z namenom ugajanja? Če ustvarjalec ustvarja za urednika, šefa ali ciljno…

Nataša Pavlović Bujas
26. 10. 2024

Nataša Pavlović Bujas, predsednica Mednarodnega združenja za odnose z javnostmi (IPRA),…

»Največji zalogaj za komunikatorje je izjemno velik padec zaupanja. Ljudje ne zaupajo več nikomur, ne medijem ne vladi, niti organizacijam civilne…

Naši avtorji