zz
Opaženo

Mimovrste: »Skrivnostni artikel«

Spletna trgovina Mimovrste.com si je v jesensko/zimski nakupovalni sezoni za cilj zastavila povečati obisk, pri čemer so si pomagali z aktivacijsko kampanjo »Skrivnostni artikel«.

Kratek opis akcije: Aktivacija je naslavljala nove in občasne obiskovalce tako, da je vsak dan ponudila eden nov razkrit skrivnostni izdelek, ki je bil znižan za 50 odstotkov –  izdelek ni bil izdan, javnost je morala sama preveriti na spletni strani. Pretežno digitalna kampanja je uporabnike spodbujala k vsakodnevnemu spremljanju akcij in odkrivanju skrivnostnega izdelka. Ob oglasih na spletu in družbenih kanalih so tudi vplivneži so na svojih kanalih delili namige o prihodnjih skrivnostnih izdelkih. Po izjemnih znižanih cenah je bil na voljo širok nabor izdelkov – od hladilnikov do mobilnih telefonov, igrač in pralnih praškov; s ciljem pokazati širino ponudbe spletne ponudbe mimovrste.com. V aktivacijskem obdobju so bili skoraj vsi skrivnostni izdelki razprodani, trgovec je povečal obisk in vrednost nakupovalne košarice.

Elementi akcije: zunanje in spletno oglaševanje, družbena omrežja, sodelovanje z vplivneži, lastni kanali Mimovrste

Predstavniki naročnika: Tomáš Punar, Polona Gabrovšek, Martina Lončarek in Lana Črnigoj

Agenciji: MSL in Saatchi & Saatchi (oba člana Publicis Groupe)

Direktorica naročnika in projekta: Sandra Baran (MSL)

Strategija in planiranje: Maja Michieli

Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek

Tekstopiska: Daša Ščuka (Saatchi & Saatchi)

Umetniška direktorica in oblikovalka: Nina Hojnik (Saatchi & Saatchi)

Medijska strategija in zakup: Luka Boškin (Starcom, član Publicis Groupe)

Vplivneži: Eva Centrih, Luka Radaković in Vita Starman

Trajanje aktivnosti: november in december 2024

zz

Intervju

raw
12. 03. 2025

Minuli konec tedna smo obiskali otvoritev .raw laba, marketinške agencije, laboratorija…

Raw sami vidimo bolj kot laboratorij za znamke in ideje. Zakaj laboratorij? Ker ves čas inoviramo, iščemo nove rešitve, načine in poskušamo biti v…

zz
11. 03. 2025

Vizualna komunikacija je odlično orodje za spodbujanje medkulturnega dialoga in…

Razstava Strpnost je del globalnega umetniškega projekta Tolerance Project in s tokratno ljubljansko postavitvijo dosegamo že 210. izvedbo. Do danes…

zz
08. 03. 2025

»Matematike nikoli nisem imela rada, ampak reševanje komunikacijskih izzivov mi je bilo…

Interno komuniciranje je vodnik skozi organizacijske spremembe, daje novosti v kontekst, kaže pravo smer.

Naši avtorji