Mimovrste: »Skrivnostni artikel«
Spletna trgovina Mimovrste.com si je v jesensko/zimski nakupovalni sezoni za cilj zastavila povečati obisk, pri čemer so si pomagali z aktivacijsko kampanjo »Skrivnostni artikel«.
Kratek opis akcije: Aktivacija je naslavljala nove in občasne obiskovalce tako, da je vsak dan ponudila eden nov razkrit skrivnostni izdelek, ki je bil znižan za 50 odstotkov – izdelek ni bil izdan, javnost je morala sama preveriti na spletni strani. Pretežno digitalna kampanja je uporabnike spodbujala k vsakodnevnemu spremljanju akcij in odkrivanju skrivnostnega izdelka. Ob oglasih na spletu in družbenih kanalih so tudi vplivneži so na svojih kanalih delili namige o prihodnjih skrivnostnih izdelkih. Po izjemnih znižanih cenah je bil na voljo širok nabor izdelkov – od hladilnikov do mobilnih telefonov, igrač in pralnih praškov; s ciljem pokazati širino ponudbe spletne ponudbe mimovrste.com. V aktivacijskem obdobju so bili skoraj vsi skrivnostni izdelki razprodani, trgovec je povečal obisk in vrednost nakupovalne košarice.
Elementi akcije: zunanje in spletno oglaševanje, družbena omrežja, sodelovanje z vplivneži, lastni kanali Mimovrste
Predstavniki naročnika: Tomáš Punar, Polona Gabrovšek, Martina Lončarek in Lana Črnigoj
Agenciji: MSL in Saatchi & Saatchi (oba člana Publicis Groupe)
Direktorica naročnika in projekta: Sandra Baran (MSL)
Strategija in planiranje: Maja Michieli
Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek
Tekstopiska: Daša Ščuka (Saatchi & Saatchi)
Umetniška direktorica in oblikovalka: Nina Hojnik (Saatchi & Saatchi)
Medijska strategija in zakup: Luka Boškin (Starcom, član Publicis Groupe)
Vplivneži: Eva Centrih, Luka Radaković in Vita Starman
Trajanje aktivnosti: november in december 2024