zz
Opaženo

Mimovrste: »Skrivnostni artikel«

Spletna trgovina Mimovrste.com si je v jesensko/zimski nakupovalni sezoni za cilj zastavila povečati obisk, pri čemer so si pomagali z aktivacijsko kampanjo »Skrivnostni artikel«.

Kratek opis akcije: Aktivacija je naslavljala nove in občasne obiskovalce tako, da je vsak dan ponudila eden nov razkrit skrivnostni izdelek, ki je bil znižan za 50 odstotkov –  izdelek ni bil izdan, javnost je morala sama preveriti na spletni strani. Pretežno digitalna kampanja je uporabnike spodbujala k vsakodnevnemu spremljanju akcij in odkrivanju skrivnostnega izdelka. Ob oglasih na spletu in družbenih kanalih so tudi vplivneži so na svojih kanalih delili namige o prihodnjih skrivnostnih izdelkih. Po izjemnih znižanih cenah je bil na voljo širok nabor izdelkov – od hladilnikov do mobilnih telefonov, igrač in pralnih praškov; s ciljem pokazati širino ponudbe spletne ponudbe mimovrste.com. V aktivacijskem obdobju so bili skoraj vsi skrivnostni izdelki razprodani, trgovec je povečal obisk in vrednost nakupovalne košarice.

Elementi akcije: zunanje in spletno oglaševanje, družbena omrežja, sodelovanje z vplivneži, lastni kanali Mimovrste

Predstavniki naročnika: Tomáš Punar, Polona Gabrovšek, Martina Lončarek in Lana Črnigoj

Agenciji: MSL in Saatchi & Saatchi (oba člana Publicis Groupe)

Direktorica naročnika in projekta: Sandra Baran (MSL)

Strategija in planiranje: Maja Michieli

Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek

Tekstopiska: Daša Ščuka (Saatchi & Saatchi)

Umetniška direktorica in oblikovalka: Nina Hojnik (Saatchi & Saatchi)

Medijska strategija in zakup: Luka Boškin (Starcom, član Publicis Groupe)

Vplivneži: Eva Centrih, Luka Radaković in Vita Starman

Trajanje aktivnosti: november in december 2024

zz

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji