bled
Opaženo

Na Blejskem gradu diši po potici

Adventni čas so na Blejskem gradu letos posvetili enemu od slovenskih kulinaričnih simbolov. Agencija THE OTHER je pripravila celostno promocijsko kampanjo, ki je v ospredje postavila interaktivno razstavo »Zgodba o slovenski potici«.

V središču dogajanja je inovativna interaktivna razstava, pod katero se podpisujejo kulinarični mojstri Sonja Jezeršek, Maks Pogačnik in Janez Bogataj. »Naš cilj je bil pričarati toplino praznikov in vrednote, povezane z družinsko tradicijo, ter to zgodbo pripeljati tudi v digitalni svet,« je povedala vodja projekta v agenciji, Diana Gajić.

potica

Promocijska kampanja vključuje statične oglase in pet pripovednih videov, ki pripovedujejo zgodbo o slovenski potici – od tradicionalne oblike do modernih pralinejev Molinet z okusi štirih slovenskih potičnih nadevov. V nagradnem kvizu na spletni strani pa lahko uporabniki še pred obiskom gradu preizkusijo svoje znanje o slovenski potici in osvojijo okusne praznične nagrade.

potica

Kampanja bo potekala vse do 31. januarja 2025, zanjo pa so zaslužni predstavnica naročnika Lea Ferjan, vodja projekta Diana Gajić, programer Tomo Turk, oblikovalka Anja Grabar, tekstopiska Darja Štukelj Rus, strokovnjakinja za oglaševanje Amelija Umek in upravljavka družbenih omrežij Neja Semolič.

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji