Na Blejskem gradu diši po potici
Adventni čas so na Blejskem gradu letos posvetili enemu od slovenskih kulinaričnih simbolov. Agencija THE OTHER je pripravila celostno promocijsko kampanjo, ki je v ospredje postavila interaktivno razstavo »Zgodba o slovenski potici«.
V središču dogajanja je inovativna interaktivna razstava, pod katero se podpisujejo kulinarični mojstri Sonja Jezeršek, Maks Pogačnik in Janez Bogataj. »Naš cilj je bil pričarati toplino praznikov in vrednote, povezane z družinsko tradicijo, ter to zgodbo pripeljati tudi v digitalni svet,« je povedala vodja projekta v agenciji, Diana Gajić.
Promocijska kampanja vključuje statične oglase in pet pripovednih videov, ki pripovedujejo zgodbo o slovenski potici – od tradicionalne oblike do modernih pralinejev Molinet z okusi štirih slovenskih potičnih nadevov. V nagradnem kvizu na spletni strani pa lahko uporabniki še pred obiskom gradu preizkusijo svoje znanje o slovenski potici in osvojijo okusne praznične nagrade.
Kampanja bo potekala vse do 31. januarja 2025, zanjo pa so zaslužni predstavnica naročnika Lea Ferjan, vodja projekta Diana Gajić, programer Tomo Turk, oblikovalka Anja Grabar, tekstopiska Darja Štukelj Rus, strokovnjakinja za oglaševanje Amelija Umek in upravljavka družbenih omrežij Neja Semolič.