pair
Opaženo

Največji marketinški flop tedna: Pakistan Air

Pakistanski letalski prevoznik je z oglasom, v katerem je njihovo letalo letelo proti Eifflovemu stolpu, razjezil svetovno javnost in požel številne kritike.

Oglas je bil namenjen promociji ponovnih letov družbe Pakistan International Airlines v francosko prestolnico in je vključeval napis »Pariz, danes prihajamo«.

Uporabniki družbenih omrežij so takoj opazili, da oglas spominja na teroristični napad v ZDA 11. septembra 2001.

»Je to oglas ali grožnja?« so se spraševali uporabniki na platformi X in pozvali podjetje, naj

»odpustijo svojega vodjo marketinga«. 

Od objave prejšnji teden je bila slika na portalu X prikazana več kot 21-milijonkrat in je sprožila številne odzive. Pakistanska televizija Geo News je poročala, da je predsednik vlade Shehbaz Sharif že odredil preiskavo zadeve, oglas pa je strogo obsodil tudi namestnik predsednika vlade Ishaq Dar. 

Pakistanska letalska družba incidenta kljub pozivom medijev še ni komentirala.

Intervju

raw
12. 03. 2025

Minuli konec tedna smo obiskali otvoritev .raw laba, marketinške agencije, laboratorija…

Raw sami vidimo bolj kot laboratorij za znamke in ideje. Zakaj laboratorij? Ker ves čas inoviramo, iščemo nove rešitve, načine in poskušamo biti v…

zz
11. 03. 2025

Vizualna komunikacija je odlično orodje za spodbujanje medkulturnega dialoga in…

Razstava Strpnost je del globalnega umetniškega projekta Tolerance Project in s tokratno ljubljansko postavitvijo dosegamo že 210. izvedbo. Do danes…

zz
08. 03. 2025

»Matematike nikoli nisem imela rada, ampak reševanje komunikacijskih izzivov mi je bilo…

Interno komuniciranje je vodnik skozi organizacijske spremembe, daje novosti v kontekst, kaže pravo smer.

Naši avtorji