
Največji marketinški flop tedna: Pakistan Air
Pakistanski letalski prevoznik je z oglasom, v katerem je njihovo letalo letelo proti Eifflovemu stolpu, razjezil svetovno javnost in požel številne kritike.
Oglas je bil namenjen promociji ponovnih letov družbe Pakistan International Airlines v francosko prestolnico in je vključeval napis »Pariz, danes prihajamo«.
Uporabniki družbenih omrežij so takoj opazili, da oglas spominja na teroristični napad v ZDA 11. septembra 2001.
»Je to oglas ali grožnja?« so se spraševali uporabniki na platformi X in pozvali podjetje, naj
»odpustijo svojega vodjo marketinga«.
Od objave prejšnji teden je bila slika na portalu X prikazana več kot 21-milijonkrat in je sprožila številne odzive. Pakistanska televizija Geo News je poročala, da je predsednik vlade Shehbaz Sharif že odredil preiskavo zadeve, oglas pa je strogo obsodil tudi namestnik predsednika vlade Ishaq Dar.
Pakistanska letalska družba incidenta kljub pozivom medijev še ni komentirala.