Nova podoba SMK
Na oglaševalski agenciji Luna \TBWA so za jubilejno, 30. Slovensko marketinško konferenco, ki se bo odvila 29. in 30. maja 2025 v Portorožu, pripravili osveženo podobo.
Prvo marketinško konferenco je Društvo za marketing Slovenije organiziralo leta 1996 v Laškem, tretja konferenca pa se je že preselila v Portorož. V 2001 je Slovenska marketinška konferenca (SMK) dobila partnerja, Časnik Finance, in tako je šesta marketinška konferenca postala tudi poslovna konferenca.
Slovenska marketinška konferenca predstavlja osrednji strokovni dogodek marketinške stroke v Sloveniji. Prihodnje leto bo potekala že tridesetič, kar dokazuje vitalnost, sodobnost in relevantnost marketinške funkcije v podjetjih ter posledično marketinških izobraževalnih dogodkov. V teh letih so se na odrih in v dvoranah zvrstili mnogi, ki vodijo ter usmerjajo razvoj stroke pri nas in v tujini; s svojo strokovno ekspertizo so pomembno prispevali k uveljavljanju marketinga v podjetjih, organizacijah in celotni družbi.
Različni pogledi odpirajo nove prostore
Nedavna prenova vizualne identitete Slovenske marketinške konference je poudarila odprtost, sodobnost ter dinamičnost dogajanja na odru konference in ob njem. Pomensko bistvo nove podobe temelji na posebej oblikovani in izrisani tipografski rešitvi, ki z zrcalnimi kraki črke K oblikuje nov prostor. Sporočilnost, ki se skriva v tem posegu, je jasna: različni pogledi odpirajo nove prostore, pri čemer ne gre za konfrontacije, temveč za širitev polja pogovorov.
Podoba 30. obletnice SMK
Ob spoštovanja vrednem jubileju je nekaj sprememb doživela tudi vidna identiteta konference. Prostor, ki ga ustvarjata zrcalna kraka črke K, tokrat napolnjuje oznaka 30-letnice konference; ta je – enako kot oba kraka – vizualno poudarjena s prehodi, ki ustvarjajo videz plemenite kovine. Izbrana barvna kombinacija temelji na temnejših barvah, ki kljub dinamičnim kontrastom izražajo občutke slovesnosti.