Opazili smo: Bisol Group z novim televizijskim oglasom
V teh dneh smo znamko Bisol lahko zasledili v televizijskem oglasu z naslovom »Moč in eleganca«, za katerega pravijo, da v svetu solarne industrije močno izstopa iz povprečja.
Oglas je v celoti delo marketinške ekipe Bisol, kjer pravijo, da je precej drugačen od tega, kar bi pričakovali od t. i. sončnega podjetja, pripoveduje pa močno sporočilno zgodbo: »Balerina Ana Klašnja, ki v oglasu nastopa ob zlato uokvirjenih solarnih modulih Bisol SupremeTM, predstavlja vzporednico procesu nastanka teh sijajnih izdelkov. Približevanju popolnosti je treba posvetiti svoje življenje, kar zahteva neskončno vaje, razvoja, dodelav in ponavljanj, tudi neuspelih poskusov, in pa občudovanja vredno potrpežljivost. Na koncu nastane performans, ki mu lahko nadenemo naziv umetniškega dela, povzamemo pa ga s sloganom: Znotraj moč, zunaj eleganca,« so med drugim povedali.
Dr. Uroš Merc, soustanovitelj in predsednik skupine Bisol Group, dodaja, da ni naključje, da je oglas tako drugačen od tega, kar so slovenski gledalci navajeni: »Tudi ta odločitev nosi svoje sporočilo. V skupini se vsakega projekta in izdelka lotimo na način, da pristopimo kot ekipa ter zbiramo ideje, jih analiziramo, preobračamo, testiramo in vztrajamo, dokler nam jih ne uspe zliti v popoln rezultat, pripravljen na širše množice. Zavedamo se, da je v času instantnih podjetij in zgodb naš način dela nenavaden, vendar trdno verjamemo, da je za doseganje vrhunske kakovosti edini pravi.«